Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه چیز درباره گلزنی های هری کین در سال 2017!

طرفداری - هری کین رکورد های ماندگاری را از خود در سال 2017، به جای گذاشت.

به گزارش اسکای، مهاجم تاتنهام با هتریک در بازی امشب تیمش برابر ساوتهمپتون، به بهترین گلزن سال 2017 تبدیل شد. در این جا می خواهیم نگاهی بندازیم به نکاتی جالب درباره گلزنی های هری کین در ماه های مختلف سال 2017؛

1_ بیشترین گل زده در سال 2017 (باشگاهی و ملی)؛

کین، امسال با 56 بار گلزنی در 52 مسابقه، توانست به عنوان بهترین گلزن سال 2017 در بین پنج لیگ معتبر اروپایی، دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مسی 54 گل در 64 بازی، کاوانی 53 گل در 60 بازی، لواندوفسکی 53 گل در 55 بازی).

2_ شکستن رکورد شیرر؛

هری کین توانست با به ثمر رساندن 39 گل، رکورد بیشترین گل زده در یک سال میلادی در لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کند.

3_ قهرمان هتریک!؛

هری کین توانست با ثبت 8 هتریک در سال 2017، به تنهایی، ثبت کننده بیشترین هتریک برای یک بازیکن در این سال شود. به علاوه کلا در انگلیس شش بازیکن توانسته اند امسال هتریک کنند یعنی دو عدد کمتر از هتریک های کین در سال 2017! (اگوئرو، رونی، موراتا، لوکاکو، کینگ، ویلسون)

4_ باز هم رکورد در هتریک؛

هری کین اولین بازیکنی است که موفق شده در دو برهه دو هت تریک متوالی در لیگ برتر به ثبت رساند (مقابل لستر و هال در ماه می و مقابل برنلی و ساوتهمپتون در ماه دسامبر). او همچنین در مقابل فولام و آپوئل نیز هت تریک کرد.

5_ در آستانه رسیدن به رکورد شرینگهام؛

کین حالا توانسته 94 گل برای تاتنهام در لیگ جزیره به ثمر برساند. او تنها سه گل با رکورد تدی شرینگهام که 97 گل به ثمر رسانده (بهترین گلزن باشگاه)، فاصله دارد.

نکات جالب از و بیشتر از رکورد های کین؛

کین 39 گل کین برای تاتنهام در لیگ به ثمر رسانده است که 21 گل آن در ماه های می-ژانویه و 19 تای آن ها در اگوست-سپتامبر به ثمر رسیده اند. این در حالی است که کین بین دسامبر و آگوست 2016، تنها 8 گل را به ثمر رسانده بود. گل های کین برای تاتنهام معمولا پیروزی بخش بوده اند. 37 گل او برای تاتنهام باعث برتری این تیم در نتیجه برابر حریف شده است. دو گل او برابر وست بروم (1-1) و شکست 2-1 برابر لستر سیتی در بین گل های او استثنا هستند. گل های کین در خانه یا زمین حریف، تقرییا مساوی بوده اند. او 20 بار در بازی های خانگی (ومبلی یا هارت لین) و 19 بار هم در بازی های خارج از خانه موفق به گلزنی شده است. ماه های جادویی کین در سال 2017، بین می و دسامبر بوده است. البته باید در این بین آگوست را حساب نکنیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید

این بیماری در پی تجمع مایع لنفی زیر ناخن که موجب می‌شود به رنگ زرد به نظر برسند، ایجاد می‌شود و می‌تواند نشانه اختلال در سیستم لنفاوی باشد. مبتلایان به این عارضه ممکن است به مرور زمان به بیماری‌های ریوی یا سیستم لنفاوی (مبارزه با عفونت) دچار شوند.

متاسفانه علت این عارضه معمولا ناشناخته است با این حال برخی از دلایل هم مطرح شده‌اند که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم:

ژنتیک : اگر در خانواده شما کسی ناخن‌ زرد دارد، احتمال ابتلا به آن در شما هم بیشتر است.

انوع خاصی از سرطان: این عارضه در مواردی نادر با سرطان مغز استخوان (multiple myeloma)، سرطان ریه، سرطان پستان، سرطان کیسه صفرا، سرطان حنجره و لنفوم و برخی سرطان‌های دیگر همراه بوده است.

سندرم‌های نقص ایمنی: سندرم ناخن زرد در مواردی به دلیل کمبود ایمونوگلوبولین جی (IgG)، نوعی کمبود آنتی‌بادی که در آن بدن ایمونوگلوبین کافی تولید نمی‌کند و همچنین نقص ایمنی متغیر شایع (وضعیتی که با عفونت‌های مکرر مشخص می‌شود) ایجاد می‌شود.

بیماری‌های غده تیروئید:  سندرم ناخن زرد گاهی با بیماری هاشیموتو (تیروئید بزرگ‌شده و آسیب‌دیده)، کم‌کاری شدید تیروئید و تیروئید پرکار همراه است.

سندرم نفروتیک: سندرم ناخن زرد خیلی به‌ندرت ممکن است همراه با سندرم نفروتیک (زمانی که کلیه‌ها به‌درستی کار نمی‌کنند) نیز ظاهر شود.

به نوشته ایندیپندنت،‌ اختلالات لنفاوی، آرتریت روماتوئید و کمبود ویتامین E هم می‌تواند زرد شدن ناخن‌ها را به دنبال داشته باشند.

نشانه‌های سندرم ناخن زرد

اگرچه زرد شدن ناخن‌ها از نشانه‌های اولیه این سندرم است، علائم دیگری هم هستند که باید مراقب آن‌ها باشیم.

برخی از این علائم عبارتند از ناخن‌های زرد، ضخیم و منحنی، ناخن‌هایی که رشدشان متوقف شده است، ناخن‌هایی که از بستر زیرینشان جدا شده‌اند، عفونت در بافت نرم اطراف ناخن و از دست دادن کوتیکول (پوسته ناخن).

سندرم ناخن زرد معمولا به ‌عوارض ناشی از این بیماری بستگی دارد و متخصصان درمان‌ها را بر اساس آنچه برای بیمار مشکل ایجاد کرده است، ارایه می‌کند.

برخی از این روش‌های درمانی شامل مصرف آنتی‌بیوتیک برای عفونت‌های تنفسی،‌ ویتامین E برای ناخن، کورتون (کورتیکواستروئید)‌ برای التهاب و جراحی، زمانی که پوشش ریه‌ها و حفره قفسه سینه پر از مایع می‌شود، هستند.

به گزارش وری‌ول‌هلت، در مجموع می‌توان گفت که سندرم ناخن زرد چیزی فراتر از زرد شدن ناخن‌ها است و می‌تواند سیستم تنفسی و غدد لنفاوی را درگیر ‌کند و در مواردی عامل آن ژنتیک یا بیماری‌های مزمن است و در صورت ابتلا به سندرم ناخن زرد، می‌توان از طریق روش‌های درمانی متمرکز بر رفع نشانه‌های این عارضه، آن را کنترل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • کمک بایرن به کین
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید