Web Analytics Made Easy - Statcounter

بامداد چهارشنبه بخشهایی از استان تهران و البرز بار دیگر لرزید. شدت این زلزله نسبت به هفته گذشته کمتر بوده و در تهران چندان احساس نشده است.

به گزارش مشرق، دقایقی پیش بخشهایی از استان تهران و البرز لرزید.

طبق گزارش مقدماتی مرکز لرزه نگاری کشور، این زمین لرزه در ساعت ۰۰:۵۴ دقیقه روز چهارشنبه به بزرگی ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ ریشتر در مرز استان های تهران و البرز روی داده است.

براساس این گزارش، زمین لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ داده است و مرکز آن در ۴ کیلومتری ملارد است. همانند زلزله هفته گذشته در همین منطقه، مشکین دشت در استان البرز و صفا دشت در استان تهران، با ۷ کیلومتر فاصله، از نزدیکترین مناطق به کانون زلزله هستند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور در همین رابطه اعلام کرد:

این زمین‌لرزه مربوط به گسل مشکین‌دشت - اشتهارد است. این زلزله از جمله پس‌لرزه‌های زمین‌لرزه ۵.۲ ریشتری هفته گذشته در تهران و البرز بود. جای نگرانی بابت این زلزله وجود ندارد و مردم نگران نباشند.  آمادگی لازم از سوی دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی وجود دارد.

محل دقیق زلزله

به گزارش مشرق، این زمین لرزه هیچ خسارت و تلفاتی در پی نداشته است اما در برخی از مناطق مردم به خیابان‌ها آمده‌اند. زلزله در مناطقی از تهران از جمله شرق تهران نیز احساس شده است.

مرکز زلزله ۴۲ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد و بدلیل شدت کمتر آن نسبت به زلزله قبلی، در تهران به جز در معدود مناطقی، چندان احساس نشده است.

زلزله امشب ربطی به گسل های تهران نداشت

مجید تاتار معاون پژوهشی مرکز بین‌المللی زلزله‌شناسی کشور در رابطه با لرزش دوباره تهران که دقایقی قبل به وقوع پیوست، اظهار داشت: این زمین لرزه ارتباطی با گسل‌های تهران ندارد.

هم اکنون صف بنزین در کرج

پلیس تهران هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در حال حاضر وضعیت شهر آرام است و شهروندان نگران نباشند. همچنین پلیس توصیه کرد مردم اخبار موثق را از رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند.

ترافیک تهران، هم اکنون


 

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوزین در استان گلستان لرزید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ساعت ۱۷:۳۱ یکشنبه ۹ اردیبهشت زلزله‌ای به بزرگی ۳/۲ ریشتر با عمق ۱۰ کیلومتر حوالی دوزین از توابع شهرستان مینودشت رخ داد.

کانون زلزله ۲۱ کیلومتر با دوزین، ۴۲ کیلومتر با گالیکش و ۴۳ کیلومتر با مینودشت فاصله دارد.

هنوز گزارشی از خسارت‌های احتمالی اعلام نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • دوزین لرزید
  • قلعه خواجه لرزید
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته