Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت سوریه با خروج 500 بیمار از غوطه شرقی دمشق که در کنترل مخالفان دولت سوریه قرار دارد، موافقت کرد.

ایران آنلاین / رویترز درحالی خبر از موافقت مقام های دمشق برای خروج بیماران ساکن منطقه تحت کنترل مخالفان سوری می دهد که تاکنون ادامه تخلیه حدود هشت هزار ساکن محاصره شده شهرک های شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» با کارشکنی تروریست ها متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن که تروریست ها شهر و استان ادلب در شمال غرب سوریه و هم مرز با ترکیه را اشغال کردند، دو شهرک فوعه و کفریاد واقع در 10 کیلومتری شهر ادلب، از هشتم فروردین ماه 94 به محاصره کامل گروه های تروریستی درآمد و از آن زمان به صورت مداوم هدف حمله این گروه ها قرار گرفت.
سرانجام26 فروردین ماه 96 حدود هشت هزار تن از ساکنان این دو شهرک در مقابل خروج هزاران تروریست و خانواده های آن ها از شهرهای مضایا، زبدانی، بقین، بلودان و همچنین شرق حلب توانستند فوعه و کفریا را ترک و به استان حلب وارد شوند، اما دیگر افراد باقی مانده تاکنون موفق به ترک این منطقه نشده اند و در محاصره هستند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی