Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه اعلام کرده‌اند که در رابطه با نظارت‌های ایمنی قرار است روش‌های NRA برای تخمین مقاومت نیروگاه‌های هسته‌ای ژاپن در برابر زلزله مورد بازبینی قرار گیرند.

نهاد نظارت هسته‌ای ژاپن (NRA) قرار است روش‌های خود برای تخمین مقاومت نیروگاه‌های هسته‌ای این کشور در برابر زلزله را مورد بازبینی قرار دهد.

روزنامه ژاپن تودی نوشت، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که در رابطه با نظارت‌های ایمنی قرار است روش‌های NRA برای تخمین مقاومت نیروگاه‌های هسته‌ای ژاپن در برابر زلزله مورد بازبینی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاد نظارت هسته‌ای ژاپن قرار است هیاتی از کارشناسان خبره را در این زمینه به کار گیرد و تا بهار ۲۰۱۹ روش‌های جدیدی برای تخمین مقاومت نیروگاه‌های هسته‌ای در برابر زلزله ایجاد خواهد شد.

تاکنون هیچ نقص ایمنی در نیروگاه‌های فعال ژاپن گزارش نشده است اما انتظار می‌رود که تغییر شیوه تخمین مقاومت آنها در برابر زلزله باعث تقویت امنیت این نیروگاه‌ها شود.

روش جدید قرار است بنابر اطلاعات جمع‌آوری شده از زمین لرزه‌های مختلف ارائه شود تا دقت تخمین بهبود یابد.

قرار است در این روش تحقیقات جدید مربوط به لرزه‌نگاری و الگوهای جدید زمین لرزه جدید لحاظ شوند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله مشهد را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش در مشهد زلزله‌ای احساس شد، جزئیات به زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6095820

دیگر خبرها

  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • زلزله در مشهد
  • زلزله مشهد را لرزاند
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • ین ژاپن بالا رفت
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!