Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ غربی گفت: کشور هندوستان بازار مناسبی برای صادرات سیب آذربایجان‎ غربی به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، جعفرصادق اسکندری در جلسه پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه سیب یکی از محصولات راهبردی و مهم کشاورزی استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود بیان کرد: بی‌شک با بازاریابی به موقع از بروز هر نوع مشکل پدافند غیر عامل پیشگیری کرده و در این راستا کشور هند نیز بازار مناسبی برای سیب استان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت فضای سایبری در اصول پدافند غیرعامل افزود: با توجه به اهمیت این موضوع باید بررسی لازم در زمینه اقدامات پیشگیرانه، بازدارنگی و شناسایی تهدیدات و مقابله موثر با تهاجم سایبری در واحدهای صنعتی معدنی و تجاری استان انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هم‌اکنون با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح می‌توان سایبری سازمان و زیرمجموعه‌های مربوطه را در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی مدیریت کرده و بر اساس اولویت و طبقه‌بندی انجام شده، از واحدهای صنفی، صنعتی، معدنی و بازرگانی، بازدید میدانی به عمل آورد و نقاط ضعف و قوت رعایت اصول سایبری پدافند غیر عامل در آنها را احصاء کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید اطلاعات نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مورد تائید و یا عدم تائید به صورت بسته‌های آموزشی تهیه و در اختیار واحدها گذاشته شود افزود: علاوه بر آن استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی ضروری به نظر می‌رسد.

اسکندری با اشاره به لزوم استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیر عامل توسط اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ارومیه گفت: از سوی دیگر باید برنامه‌ریزی لازم برای بازدید و بررسی میدانی رعایت اصول سایبری پدافند غیر عامل به صورت آزمایشی از واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی توسط اتاق بازرگانی صورت بگیرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است