Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@11:37:46 GMT

چگونگی استعلام قیمت بیمه بدنه خودرو؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۸۰۷۵

چگونگی استعلام قیمت بیمه بدنه خودرو؟

این نکته نیز قابل‌توجه است که قیمت بیمه بدنه برای خودروهای میان رده و رده پایین بسیار پایین است. حال شاید به این فکر افتاده باشیم که درباره قیمت بیمه بدنه خودرو خود مطلع شویم و ببینیم با چه مبلغی می‌توانیم برای ماشین خود بیمه بدنه بگیریم.

نحوه محاسبه حق بیمه بدنه
برای محاسبه حق بیمه بدنه راه‌های مختلفی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک‌راه سخت و زمان‌بر و راه دیگر ساده و سریع است. راه زمان‌بر آن این است که به یکی از نمایندگان بیمه مراجعه کنید تا پس از بازدید خودرو، قیمت نهایی را به شما اعلام کنند. با این روش اگر بخواهید استعلام قیمت را از چند شرکت بیمه دریافت کنید باید به چند شرکت بیمه مراجعه کنید و خودروی شما چند بار مورد بازدید قرار گیرد.

اما برای این کار یک‌راه ساده‌تر و سریع‌تر هم وجود دارد. با مراجعه به وب‌سایت بیمیتو می‌توان استعلام بیمه بدنه بیمه ایران، البرز، پارسیان و... را در کمتر از 2 دقیقه به‌صورت آنلاین دریافت کرد. همچنین در سامانه بیمیتو می‌توان نسبت به تخفیف بیمه بدنه که شاملمان می‌شود هم باخبر شد و با اعمال کردن آن، قیمت نهایی را برای بیمه بدنه خود پرداخت کرد. برای مثال خودروهای صفر از تخفیف بیمه بدنه برخوردارند. سؤالی که در اینجا ممکن است برای ما مطرح شود این است که بیمه بدنه در چه مواردی جبران خسارت می‌کند.

جبران خسارت بیمه بدنه
جبران خسارت بیمه بدنه در شرایط زیر اتفاق می‌افتد:
•    راننده بیمه‌گزار مقصر باشد.
•    راننده بیمه‌گزار مقصر نباشد ولی خسارتی که از بیمه شخص ثالث راننده مقصر گرفته است کمتر از خسارت وارد شده باشد.
•    راننده خودرو مقصر متواری شود.
•    خودرو زیان دیده در دسته خودروهای گران‌قیمت قرار گیرد.
تحت این شرایط می‌توان از بیمه بدنه خسارت دریافت کرد. فرض کنید در خیابان تصادف می‌کنید و ماشین مقصر فرار می‌کند. اگر بیمه بدنه نداشته باشید باید خسارت وارد شده را شخصاً از جیب خود بپردازید؛ اما با پرداخت چه مبلغی از خدمات بیمه بدنه بهره‌مند می‌شویم؟ همین الان به اپلیکیشن یا وب‌سایت بیمیتو مراجعه کنید، اطلاعات خودروی خود را وارد کنید تا قیمت بیمه بدنه شرکت‌های مختلف را مقایسه و مشاهده کنید. امتحان کردنش ضرری ندارد!

منبع:اقتصاد انلاین  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

امتداد - قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی در رابطه با آخرین جزئیات از اجرای طرح راننده محوری نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.

  این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: همان طور که اشاره شد یکسری اطلاعات از بخش‌های مختلف مانند فراجا گرفته می‌شود، اما یکسری از اطلاعات هم از جمله نمره منفی خیلی مهم است که با فراجا جلسات مختلفی برگزار شده و در حال برگزاری است که اگر این سری از اطلاعات را هم پلیس راهور به بیمه مرکزی بدهد ما در یک نظام رتبه بندی که اکنون قراردادهای آن را بسته‌ایم رانندگان را رتبه بندی خواهیم کرد.   او در ادامه اظهار کرد: اگر ما اطلاعات را از بخش‌های مختلف دریافت کنیم در شاخص‌های رتبه بندی تغییراتی ایجاد و رتبه بندی خوبی می‌شود و در نهایت در این فرآیند میزان ریسک رانندگان مشخص خواهد شد.   گام بعدی هم این خواهد بود که چگونه با راننده پر ریسک و کم ریسک برخورد کنیم؟ که این موارد بحث‌های آیین نامه و دستورالعملی خواهد بود که کار آن را هم پیش خواهیم برد.   قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل خلاصه اکنون امکان راه اندازی بحث راننده محوری در یک سطح ابتدای وجود دارد که سطح مطلوبی نخواهد بود بیمه مرکزی در تلاش است تا شاخص‌های مد نظر خود را از بخش‌های مختلف دریافت تا کیفیت رتبه بندی افزایش پیدا کند و به موازات این مراحل بحث دستورالعمل و آیین‌نامه‌ها را هم در حال پیش بردن هستیم و در آخر باید گفت اجرای بیمه شخص ثالت راننده محور به عبارتی راننده محوری حتما تا پایان سال نهایی و اجرا خواهد شد. برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود