Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به عرضه سوخت پس از زلزله بامداد امروز گفت: در پی وقوع زلزله مجدد شب گذشته در استان های البرز و تهران، ۸ میلیون لیتر بنزین از ساعت ۱۲ نیمه شب تا ۶ بامداد روز چهارشنبه در استان تهران توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به عرضه سوخت پس از زلزله بامداد امروز گفت: در پی وقوع زلزله مجدد شب گذشته در استان های البرز و تهران، ۸ میلیون لیتر بنزین از ساعت ۱۲ نیمه شب تا ۶ بامداد روز چهارشنبه در استان تهران توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ۲ میلیون لیتر نبست به روزهای عادی در این بازه زمان بنزین بیشتری توزیع شد.

شهرستان های شهریار، ملارد، اسلامشهر، قدس، اندیشه، رباط کریم و بهارستان بیشترین میزان مصرف بنزین را داشتند. همچنین در استان البرز نیز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین توزیع شد که نسبت به روز های عادی یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بیشتر عرضه شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: تامین و عرضه سوخت همچنان بدون مشکل و در شرایط کاملا ایمن در کشور به ویژه در مناطق زلزله زده انجام می شود.

برچسب ها: مصرف ، بنزین ، استان تهران ، زلزله

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم