Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه تئاتر خبرگزاری برنا؛ جلسه نمایشنامه خوانی «آرش» نوشته بهرام بیضایی و کارگردانی هادی سروری ساعت ۱۸ روز جمعه ۸ دی در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

در این جلسه نمایشنامه خوانی شیرین صمدی، علیرضا جلالی تبار و هادی سروری به عنوان نقش خوان حضور دارند.

هادی سروری درباره برپایی این جلسه نمایشنامه خوانی گفت: من تا کنون ۱۱ جلسه نمایشنامه خوانی از آثار استاد بهرام بیضایی را برگزار کرده ام اما این جلسه نمایشنامه خوانی یکی از متفاوت ترین و بهترین اجراهایی است که از آثار این نویسنده و کارگردان بزرگ تئاتر ایران خواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من علاوه بر اینکه برای خوانش نمایشنامه «آرش» با اجازه مستقیم استاد بیضایی کار را اجرا می کنم، توفیق دیگری هم نصیب من شده است به طوری که ایشان چندی پیش از بنده خواست تا صدای نقش خوانان را حین تمرین جلسات نمایشنامه خوانی ضبط کرده و برای وی ارسال کنم. همین موضوع مقدمه ای برای صحبت کردن با این هنرمند ارزشمند پیرامون مسائل مختلف شد و باعث شد تا در این اجرا برای من تبدیل به یک اجرای بسیار ویژه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در وزارت فرهنگ گفت: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و د رآن جلسه هم تأکید شد که  کارها بدون یک روز توقف تا اتمام پروژه جلو برود.

وی خطاب به خبرنگار آنا گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان