Web Analytics Made Easy - Statcounter

ام باپه با جاه طلبی خاصی از رویارویی با قهرمان اروپا حرف می‌زند. 

طرفداری - کیلیان ام باپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن می‌گوید آنها توانایی شکست و حذف قهرمان دو دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا را دارند. 

به حکم قرعه، پاری سن ژرمن باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، رئال مادرید برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری فوق العاده حساس که اهمیت به خصوصی برای پاریسی‌ها دارد. به خصوص پس از هزینه‌های سرسام  آوری که آنها در تابستان برای به خدمت گرفتن دو تن از بهترین مهاجمان دنیا صرف کردند. در فاصله بیش از یک ماه تا آن بازی، کیلیان ام باپه که در تابستان مورد توجه رئال مادرید هم قرار داشت، کاملا جاه طلبانه از شانس تیمش برای صعود حرف می‌زند.

به گزارش مارکا، پدیده فوتبال فرانسه و اروپا می‌گوید:

مردم با تماشای بازی‌های نیمار در زمین درباره شخصیت او قضاوت می‌کنند در حالی که این درست نیست. فکر می‌کنند نیمار بازیکنی است که فقط برای خودش بازی می‌کند؛ دوست دارد همه را دریبل بزند و خودنمایی کند؛ اینکه او خودخواه است و ... در صورتی که اگر در کنارش باشید، پی می‌برید که چنین چیزی نیست. او واقعا انسان مهربانی است. کسی که دوست دارد با همه دوست باشد و ارتباط برقرار کند. بازیکنی است که اول از همه برای تیم بازی می‌کند. درست است که فوتبال او دریبل زدن است. باید هم باشد. او یک دریبل زن مادرزاد است و این کار را بهتر از هر کس دیگری در دنیا انجام می‌دهد و قرار هم نیست از او بخواهیم دست از دریبل زنی بردارد. نیمار می‌تواند به ما در بردن جام کمک کند و باید از داشتن او نهایت استفاده را ببریم.

رئال مادرید و کریستیانو: واقعیت این است که رونالدو الگوی دوران کودکی‌ام بود. مثل زیدان. ملاقات کریستیانو وقتی به کمپ تمرینی رئال مادرید آمده بودم، اتفاق زیبایی بود. اما من یک رقاب طلب هستم و چنین فردی فقط می‌خواهد ببرد و ببرد و ببرد. پس اهمیتی ندارد چه کسی مقابل ما قرار می‌گیرد. هدف تنها پیروزی است. وقتی کودک بودم، عاشق کریستیانو بودم اما دیگر چنین خبری نیست. حالا فقط برای پیروزی به برنابئو می‌روم. 

ما و رئال مادرید از بهترین تیم‌های جهان هستیم. در واقع آنها بهترین تیم دنیا محسوب می‌شوند چون دو دوره متوالی قهرمان اروپا شدند و پاری سن ژرمن در حال پیشرفت است. به نظرم دوئل جذابی خواهد شد. تاکنون در برنابئو به میدان نرفته‌ام. این بازی می‌تواند تاریخ باشگاه ما را عوض کند. می‌توانیم در برنابئو پیامی برای همه تیم‌های دنیا ارسال کنیم. برنده این دوئل قطعا از شانس‌های اصلی قهرمانی خواهد بود. اگر ما ببریم بدون شک دیگر تیم‌ها از ما حساب خواهند برد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم