Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:32:47 GMT

سردار سلیمانی با مراجع تقلید دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۹۱۲۵

سردار سلیمانی با مراجع تقلید دیدار کرد

قم - فرمانده سپاه قدس در سفری یک روزه به قم با تعدادی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاج قاسم سلیمانی امروز چهارشنبه با سفر به قم با آیات عظام مکارم شیرازی، جوادی آملی، نوری همدانی و سبحانی دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه قدس در این دیدارها گزارشی از وضعیت جبهه مقاومت به خصوص در سوریه و عراق ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراجع عظام تقلید نیز از رشادت‌های سرلشکر سلیمانی و مدافعان حرم تمجید و برای ایشان و سپاه اسلام آرزوی توفیق کردند.

این دیدارها بدون حضور عکاسان و خبرنگاران برگزار شده است.

سردار سلیمانی همچنین امروز در سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) و در آستانه وفات بانوی کرامت بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز زیارت کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند. در این ملاقات ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.   امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد. وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی می‌باشد. در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟