Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-30@15:59:35 GMT

ام‌باپه: به رونالدو علاقه مند بودم اما دیگر تمام شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۹۱۹۳

ام‌باپه: به رونالدو علاقه مند بودم اما دیگر تمام شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش"۱۱نیوز"؛ کیلیان ام‌باپه در تابستان امسال این فرصت را داشت که به آرزوی کودکی‌اش برسد و با الگوی کودکی‌اش، کریستیانو رونالدو، در رئال مادرید همبازی شود اما او با قبول قرارداد 180 میلیون یورویی پاری سن ژرمن این فرصت طلایی را از دست داد. نمایش این فصل ستاره 19 ساله در پاریس دور انتظار بود تا جایی که بسیاری از او به عنوان جانشین آینده رونالدو در رئال یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو باید در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار بگیرند. ام‌باپه در بخشی از مصاحبه با مارکا گفت: او از زمان کودکی قهرمان من است و دیدار با او برای من شگفت انگیز بود زمانی که از والدبلباس بازدید کردم. حالا من یک رقیب هستم و برای رقابت اشتیاق دارم و تمام هدفم برد، برد و برد است. بنابراین مهم نیست که چه کسی مقابل ما باشد، ما می خواهیم پیروز شویم. زمانی که کوچکتر بودم رونالدو را تحسین می‌کردم اما آن تمام شده و حالا من به برنابئو می‌روم تا بازی کنم و برنده شوم.
او ادامه داد: از بازیکنی که پنج توپ طلا به دست آورده شما می‌توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. او بازیکن فوق العاده‌ای است اما من هم اینجا هستم. نیمار هم در کنار من حضور دارد و فکر می‌کنم او عملا همانند کریستیانو رونالدو است. از ادینسون کاوانی به عنوان گلزن یاد می‌گیرم.
ام‌باپه درباره اینکه از نیمار به عنوان یک بازیکن خودخواه یاد می‌شود، گفت: مردم در زمین نیمار را می‌بینند اما او چیزی که می‌بینید نیست. مردم ترفندها و دریبل‌های نیمار را می‌بینند و فکر می‌کنند او فقط سعی دارد از خودش لذت ببرد؛ خودخواه است و فقط درمورد خودش فکر می‌کند. اما زمانی شما با او در رختکن برخورد می‌کنید متوجه می شوید که اینگونه نیست. نیمار مهربان و به دیگران علاقه مند است. کسی وجود ندارد که مانند او در بازی‌ها دریبل بزند و می‌تواند عناوینی به دست بیاورد. ما باید از آن استفاده کنیم.
دانلود کنید

برچسب ها: کیلیان امباپه ، ۱۱نیوز ، پاری سن ژرمن ، کریستیانو رونالدو ، نیمار ، به رونالدو علاقه مند بودم اما دیگر تمام شد

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست

پدر کیلیان ام باپه دلیلی نمی بیند که پسرش به هر قیمتی که شده در المپیک بازی کند. 

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا کیلیان ام باپه، تیم ملی فرانسه را در المپیک 2024 پاریس همراهی می کند یا خیر. پدر این ستاره، ویلفرد ام باپه، در برنامه‌ای حاضر شد و در مورد وضعیت پسرش در این تابستان صحبت کرد. به گزارش لو پاریزین، ویلفرد ام باپه گفت:

این که کیلیان در المپیک حضور خواهد داشت یا نه مسئله اصلی نیست. مهم، برگزاری بازی‌های المپیک در فرانسه است، نه اینکه ام باپه یا ومبانیاما (ستاره جوان تیم ملی بسکتبال فرانسه و سن آنتونیو اسپرز) در آن حضور دارند یا خیر. کل دنیا ما را تماشا خواهند کرد. مهم ترین چیز این است که المپیک به خوبی برگزار شود و مانند یک جشن باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا ما تنها تصمیم‌گیرنده نیستیم. 

ام باپه بارها علاقه خود را برای بازی در المپیک اعلام کرده است، اما در این مورد اختیاری ندارد. از آنجایی که این مسابقات در تقویم فیفا قرار نگرفته است، باشگاه‌ها الزاما ملزم به آزاد کردن بازیکنان خود نیستند. مهاجم فرانسوی در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد است و به احتمال زیاد پس از سی‌ ژوئن جدا خواهد شد و در آن زمان قطعا با باشگاه آینده‌اش، که به نظر می‌رسد رئال مادرید باشد، قرارداد خواهد داشت. باید دید که آیا آن‌ها به او اجازه شرکت در بازی‌ها را می‌دهند؟

رئال مادرید در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال فرانسه در ماه مارس اعلام کرد که قصد ندارد بازیکنان خود را برای المپیک آزاد کند. این شامل اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا می‌شود. این موضوع بُعد سیاسی پیدا کرده است و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، قول داده است که «همه کارها را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند» که باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خود را برای مسابقات المپیک آزاد کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟