Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در این آیین گفت: باشگاه های کتاب خوانی با هدف همه گیر شدن کتاب خوانی، جلب مشارکت مردمی و بویژه کودکان و نوجوانان و ایجاد پرسش گری تشکیل می شود.
حمید زارعی افزود: طرح باشگاه های کتاب خوانی ابتدا با ایجاد ٥٠ خانه قصه و کتاب در سال ٩٤ آغاز و از سال گذشته در قالب باشگاه های کتاب خوانی ادامه یافت که تاکنون ٤٠٠ باشگاه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در سال جاری دومین جام باشگاه های کتاب خوانی در آبان برگزار شد و باشگاه ها و نفرات برتر معرفی شدند و جشنواره قهرمان کتاب و جشنواره های ادبی نیز ویژه اعضای باشگاه ها برگزار می شود.
زارعی اضافه کرد:برای رقابت و انگیزه بیشتر بین باشگاه ها اقدام به راه اندازی لیگ کتاب کرده ایم و در اکنون پنج باشگاه برتر جام در لیگ برتر قرار دارند.
وی بیان کرد: تشکیل باشگاه ها باعث عضویت 2 برابری در کتاب خانه های عمومی شده و یکی از آیتم های جشنواره قهرمان کتاب امسال نیز عضویت در کتابخانه های عمومی است.
زارعی اظهارکرد: مدیر و معلمان دبستان شهید ابراهیمی روستای گلستان از هنگامی که باشگاه را ثبت کرده اند بخوبی فعال بوده اند و امید زیادی داریم یکی دیگر از باشگاه های لیگ برتر کتاب از این روستا باشد.
در این آیین باشگاه های کتاب خوانی ساحل انتظار، مروارید، مدافع حرم و بچه های ساحل در دبستان شهید ابراهیمی روستای گلستان ساحلی افتتاح شد.
روستای گلستان ساحلی شهرستان دشتی با یکهزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ پیاده روی خانوادگی همراه با غذای سالم، بازی‌های بومی محلی و پاکسازی مسیر آبشار از زباله  از جمله برنامه‌های  این جشنواره بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند