Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سلیمان زاده روز چهارشنبه در نشستی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه در سال های اخیر روان آب ها در این استان کاهش چشمگیری داشته افزود: مصرف بیش از اندازه آب در بخش کشاورزی و شرب در سال های گذشته و به تبع آن افت سطح آبهای زیرزمینی موجب تشدید بحران آب در استان شده است.
وی دشت اردبیل را بزرگترین دشت استان دانست که در حال حاضر با مشکل کمبود آب و پایین رفتن سطح آب های زیرزمینی روبروست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: برای بهبود این وضعیت باید با کمک مردم و دستگاه های اجرایی کمک کنیم تا با کاهش مصرف، سطح آب های زیرزمینی بهبود یابد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل همچنین با تاکید بر لزوم ضرورت استفاده از ظرفیت علمی، تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی مراکز علمی و دانشگاهی اظهار داشت: تنها وزارت نیرو نمی تواند مشکل موجود را حل نماید و باید مجموعه های علمی و دانشگاهی یار و یاور ما در این امر باشند.
او با اشاره به امضای تفاهم نامه ما بین شرکت آب منطقه ای اردبیل و دانشگاه آزاد استان در سالیان گذشته نسبت به اجرای مفاد این تفاهم نامه و گسترش همکاری ها برای بهره مندی از پتانسیل های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی 2 مجموعه تاکید کرد.
سلیمان زاده با اشاره به کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه ای اردبیل در حوزه پژوهشی بخش آب کشور در ارزیابی های وزارت نیرو، تشریح کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل هر سال اولویت های تحقیقاتی خود را از طریق سایت شرکت اطلاع رسانی می کند تا در زمینه های مختلف از پتانسیل علمی دانشگاهها بهره مند شود.
به گزارش ایرنا ار آب منطقه ای اردبیل ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بدنه کارشناسی شرکت آب منطقه ای استان بی نظیر است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان آمادگی دارد در پروژه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی از توانایی های کارشناسی مجموعه آب استان استفاده کند.
اسحق رسولی با اشاره به اینکه طبق اظهار کارشناسان جنگ آینده جنگ آب خواهد بود، لزوم صرفه جویی همه جانبه در این نعمت الهی را یادآور شد و افزود: استفاده بهینه از مصرف آب در بخش های مختلف شرب و کشاورزی ما را از این بحران عبور خواهد داد.
وی خواستار توجه به پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی در زمینه همکاری های بین بخشی شد و گفت: رویکرد فعلی دانشگاه آزاد در کنار توجه به امر آموزش، تقویت امر تحقیقات و پژوهش می باشد.
رسولی با تاکید بر برگزاری همایش ها و سمینارهای مشترک در زمینه آب گفت: بازدیدهای علمی از پروژه های گسترده شرکت آب منطقه ای اردبیل با توجه به تفاهم نامه قبلی از دیگر اقدامات فی مابین خواهد بود.
در این جلسه از کتاب 'اصول مهندسی پایدار' تالیف مهندس بابک خیاط رستمی ، کارشناس شرکت آب منطقه ای اردبیل رونمایی شد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت:پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس اضافه کرد:در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

 پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت:خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم. شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!