Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@02:38:42 GMT

نجات عقاب طلایی پیش از قاچاق در شاهرود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۱۹۶۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ "سید مجتبی اشرفی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک بهله عقاب طلایی توسط ماموران پاسگاه انتظامی طرود خبر داد.
وی افزود:ماموران پاسگاه مذکور پس از دریافت خبری مبنی بر شکار و قصد فروش یک بهله عقاب طلایی در یکی از روستاهای حاشیه طرود گفت: پس از دریافت این خبر ماموران باهماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام آگاه با اشاره به بازرسی انجام شده گفت: پس از بازرسی از منزل فرد مورد نظریک بهله عقاب طلایی که از پرندگان مورد حفاظت می باشد کشف ودرتحقیقات مقدماتی مشخص شد متهم قصد فروش این پرنده به یک قاچاقچی حیوانات را داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از تشکیل پرونده در این خصوص خبرداد و افزود: متهم باتکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و عقاب مورد نظرنیز به اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان شاهرود تحویل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی بهمدی صبح چهارشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژانشهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود را مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوسف گفت: ماموران بلافاصله به منظور در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره اهو نسبت به نجات آن اقدام کرده و به مقر انتظامی دلالت دادند

سرهنگ بهمدی افزود: ماموران کلانتری که ناجی این بره آهو بودند به منظور نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس ناجی این بره اهو شدند و ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش؛ خاطر نشان کرد: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان های مرتبط گزارش دهند.

کد خبر 6093737

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان