Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رژيم آل‌خليفه جلسه دادگاهي «شيخ علي سلمان»، دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين، را به چهارم ژانويه 2018 موکول کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ دادگاه رژيم آل خليفه پيشتر تاريخ محاکمه شيخ «علي سلمان» را روز پنجشنبه تعيين کرده بود.
دادستاني کل بحرين يک نوامبر گذشته «شيخ علي سلمان» را به جاسوسي براي قطر و صدمه زدن به مراکز نظامي و منافع ملي بحرين متهم کرد تا بتواند در دادگاهي فرمايشي حکم سنگين‌تري عليه وي صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين اتهام مطرح شده عليه خود مبني بر جاسوسي براي قطر را رد کرده است.
پس از آنکه چهار کشور بحرين، امارات، مصر و عربستان، قطر را به همسو نبودن با ائتلاف عربي متهم کردند، رژيم آل خليفه تحقيقات خود را درباره ارتباط شيخ علي سلمان با قطر آغاز کرد.
شيخ علي سلمان، دراعتراضات سال 2011 در بحرين مشارکت داشت و در دسامبر 2014 بعد از چند سخنراني صلح‌‌آميز که در آن اصلاحات سياسي را خواستار شده بود، بازداشت شد.
رژيم آل خليفه ژوئن 2015 شيخ علي سلمان، دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين، را به‌اتهام آنچه اهانت به وزارت کشور بحرين و تحريک مردم براي قانون‌شکني عنوان شد، به چهار سال زندان محکوم کرد.
سپس دادگاه تجديدنظر با تأييد اتهام اصلي که توطئه عليه رژيم بحرين اعلام شد، مجازات شيخ علي سلمان را به نُه سال زندان افزايش داد. جمعيت الوفاق بحرين يکي از گروه‌هاي اصلي مخالف رژيم آل خليفه است. 112/135
بيشتر بخوانيد :
شيخ علي سلمان: حکم دادگاه فرمايشي بحرين ضد شيخ «عيسي قاسم»، مايه ننگ است

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم نوربخش عکسی از خود در کنار علی اخوان در پشت‌صحنه سریال «نون خ» منتشر کرد.

کاظم نوربخش (زاده ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار)، است. وی با بازی در نفش سلمان سریال نون خ به شهرت رسیده است. او یکی از هنرمندان باسابقه دنیای هنر است که فعالیت‌های هنری را از دوران مدرسه آغاز کرد و از سال ۷۰ به طور جدی به بازیگری پرداخت.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود