Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات آمادگی جسمانی شهر ربط با حضور ورزشکاران پرورش اندام سطح شهرستان سردشت در سالن شهرداری ربط برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول برگزاری این دوره از رقابت ها روز جمعه به خبرنگار بُلفَت گفت: مسابقات آمادگی جسمانی با حضور ۳۶ ورزشکار شهرستانی به مدت یک روز و در ۵ گروه وزنی ۶۰ ، ۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ و +۹۰ در شهر ربط از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

“سلیمان قادری” با اشاره به اینکه کلیه آیتم ها پشت سر هم و زمان در آنها مهم بوده است، اظهار کرد: این ورزشکاران در ۵ گروه وزنی و در آیتم های کنده ی ۴۰ کیلویی به تکرار، شنو کامل به تکرار، بارفیکس کامل ۲ تکرار، حمل کیسه شنی ۴۰ کیلویی و غلت لاستیک لودر معمولی رقابت کردند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر در هر گروه وزنی جواز حضور در مسابقات استانی را کسب کردند، گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم به صورت مشترک هیمن میرجی، کیوان ضیایی و زانیار سلیمی هر سه مقام اول، و همچنین بلال آتش ترک مقام دوم و مهدی حیدری مقام سوم را به دست آوردند.

قادری افزود: در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز مقام اول سامان قادری، مقام دوم هیوا سلیمان زاده و مقام سوم عبدالرحیم داورپناه و همچنین در وزن ۸۰ کیلوگرم مقام اول سلام سلیمان پور، مقام دوم بایزید داور پناه و مقام سوم فرهاد لطفی مکری و همینطور در وزن ۹۰ کیلوگرم مقام اول آرام محمودی، مقام دوم مهران رشید زاده و مقام سوم فرهاد رمضانی و همچنین در وزن ۹۰+ کیلوگرم مقام اول ریبوار احمد حمزه، مقام دوم نوید قادر پور و مقام سوم مهدی شریفی عنوان نفرات برتر این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

بر اساس گزارش بُلفَت، نخستین دوره مسابقات قویتران مردان غرب کشور در اسفند سال ۹۴ در مکان پارک هه واره به رزه واقع در شهر ربط با حضور قهرمانان آسیا و جهان محراب فاطمی، رحیم عسگری و مجتبی ملکی برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

و دومین دوره مسابقات چندجانبه قویترین مردان غرب کشور هم در شهر ربط و در اردیبهشت ماه امسال در پارک هه واره به رزه این شهر با حضور تماشاگران پرشور ربطی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد

جری لالر وضعیت جسمانی خود را عالی توصیف کرد.

کینگ جری لالر به تازگی از آخرین وضعیت سلامتی جسمانی خود صحبت کرد.

طرفداری | جری لالر در فوریه 2023 دچار یک حمله خطرناک قلبی شد. خوشبختانه او در مصاحبه اخیرش از بهبود شرایط جسمانی خود خبر داد و اعلام کرد که اگرچه هنوز بهبودی کامل حاصل نشده اما دیگر مشکل خطرناکی وجود ندارد.

وضعیت سلامتی من عالی است. به تازگی دکتر زانویم اعلام کرد که دوره ریکاوری پس از عمل تعویض مفصل زانو به خوبی پیش رفته است. البته، برخی عوارض خفیف آن سکته هنوز وجود دارند، با این حال آنها نیز به زودی برطرف خواهند شد.

لالر با وجود عمل جراحی زانوی خود، همچنان به سفر کردن و حضور در محافل عمومی ادامه می‌دهد. او در مراسم Hall of Fame پارسال WWE نیز برای قرائت سخنرانی معرفی دوستش، اندی کافمن به تالار مشاهیر حضور یافت. او همچنین در یکی از اپیزودهای ماندی نایت راو پارسال به میزبانی ممفیس، مقابل دوربین WWE حضور پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور