Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دکتر سلطاني فر در ديدار با وحيد هاشميان گفت : ما در حال فراهم کردن زمينه براي حضور بيشتر جوانان در مديريت ورزش کشور هستيم و اين راهبرد مهم در رويش نسل جديد مديران نياز به جوانان با تجربه ، تحصيل کرده و خوشنام ورزش کشور دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطاني فر در ديدارش با وحيد هاشميان بازيکن اسبق تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه هاي پرسپوليس ، بايرن مونيخ ، بوخوم ، هانوفر و هامبورگ آلمان با اشاره به اهميت استفاده از تجربه ورزشکاران تحصيل کرده ورزش ايران بعد از دوران قهرماني گفت: ما در حال فراهم کردن زمينه براي حضور بيشتر جوانان در مديريت ورزش کشور هستيم و اين راهبرد مهم که بر گرفته از توصيه هاي رياست محترم جمهوري است نياز به جوانان با تجربه ، تحصيلکرده و خوشنام ورزش کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير ورزش و جوانان ادامه داد : اين فضاي جديد که شما به خوبي در انتخابات فدراسيون هاي ورزشي با انتخاب چهره هاي جوان و کارشناس توسط مجامع شاهد هستيد بخشي از راهبرد ورزش کشور براي رويش مديران خوش فکر و تحصيل کرده از بدنه قهرمانان و ورزشکاران است.
دکتر سلطاني فر گفت : در ادارات کل استاني هم همين روال را حاکم کرديم و حضور مديران زن و جواناني با سن مديريتي کمتر از چهل سال که عملکردشان در طي يکسال گذشته رضايت جامعه ورزش را بدنبال داشته ، نمايانگر عزم دولت و وزارت ورزش و جوانان براي مشارکت مديران جوان و زنان در تصميم سازي هاي آينده کشور و نظام است.
وزير ورزش و جوانان با تقدير از زحمات هاشميان براي سالهاي زيادي که در خدمت فوتبال و تيم ملي ايران بود گفت : آقاي هاشميان از جمله ورزشکاران با اخلاق ، پر تلاش و بادانش فوتبال ايران است و خوشحالم بعد از سالهاي موفق حضور در تيم ملي فوتبال ايران و سطح اول باشگاهي جهان ، مسير خوبي را براي آموختن و بالابردن دانش مربيگري خود در پيش گرفته است و من هم به لحاظ دانش فوتبال و هم دانش مديريتي جايگاه خوبي را براي آقاي هاشميان پيش بيني مي کنم.
وحيد هاشميان نيز در اين ديدار با تقدير از دکتر سلطاني فر گفت : توجه ايشان به قهرمانان و ورزشکاران ايران براي من مهم است و خوشحالم که آقاي وزير از من دعوت کرد به ديدنشان بروم.
وي درباره امکان حضورش در بدنه مديريتي ورزش و فوتبال ايران گفت : من مسيري را براي طي کردن مراحل مربيگري در سطح خوب بين المللي آغاز کرده ام و بر آن تاکيد دارم و اميد وارم روزي بتوانم در خدمت ورزش کشورم باشم و براي حضورم در عرصه مديريتي فوتبال نياز به تجربه بيشتر دارم و خوشحال خواهم شد در آينده نزديک اين اتفاق بيقتد و در خدمت ورزش و فوتبال ايران باشم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲

۲۳ میلیارد تومان پاداش نقدی به مدال آوران کشتی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی کشور اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن‌ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن‌ها واریز کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد