Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی «شهرام آدم‌نژاد» را به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «عباس آخوندی» در حکم «شهرام آدم‌نژاد» بر وضع و اجرای مقررات به منظور افزایش ایمنی، رفاه، بهبود کیفیت خدمات و حفاظت از حقوق شهروندان تاکید و به وی ماموریت داد، در طراحی و بازنگری سازمان، مدیریت اجرایی و فرایند‌های عملیاتی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر اساس استانداردهای بین‌المللی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی در این حکم همچنین ارتقای موقعیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از نظر ایمنی و استاندارد، استقرار نظام حاکمیت شرکتی، استقرار نظام رقابت و بیشینه کردن سهم بخش خصوصی، افزایش بهره وری از سرمایه گذاری های انجام شده، جذب و ارتقای فناوری ها و آموزش نیروی انسانی، برنامه ریزی و تامین منابع لازم برای دسترسی به اهداف مشخص شده در طرح توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و همچنین استفاده از فناوری اطلاعات خدمات دسترسی به شبکه اینترنت در فرودگاه را مورد توجه قرار داده است.
به گزارش ایرنا، «شهرام آدم‌نژاد» پیش از این معاونت برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بر عهده داشت.
پیش از این، «کورش فتاحی» سرپرستی شرکت شهر فرودگاهی امام ‌خمینی (ره) را بر عهده داشت.
اقتصام**1108**انتشار:فرهاد راستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی