Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی استانداری تهران از تشکیل جلسه شورای تامین استان برای بررسی تجمعات امروز خبر داد و گفت: از خبر شنیده شدن صدای شلیک در میدان امام حسین(ع) بی‌اطلاع هستم و خبری در این باره ندارم و نمی‌توانم آن را تایید کنم. آفتاب‌‌نیوز : محسن نسج همدانی درخصوص آخرین وضعیت تجمع‌کنندگان مقابل دانشگاه تهران گفت: تهران شهر بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خیابان انقلاب حد فاصل میدان انقلاب اسلامی تا چهار راه ولیعصر تجمعاتی غیرقانونی از سوی برخی از افراد برگزار شد که با همکاری نیروهای انتظامی درصدد کنترل آن هستیم.
به گزارش آفتاب‌نیوز، وی ادامه داد: تهران شهر بزرگی است و می‌توانم بگویم که مابقی مناطق تهران وضعیت امنی دارند.
معاون امنیتی استانداری تهران درخصوص خبر شنیده شدن صدای شلیک در میدان امام حسین حوالی ظهر امروز اظهار داشت: من نسبت به این مسئله بی‌اطلاع هستم و خبری در این باره ندارم و نمی‌توانم آن را تایید کنم.
نسج همدانی درباره اطلاع از میزان بازداشت‌شدگان تجمعات امروز هم تصریح کرد: اطلاعی ندارم و در حال بررسی این مسئله هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه شورای تامین تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: بله، شورای تامین استان تشکیل شده و مصوباتی نیز داشته است.
معاون امنیتی استانداری تهران درباره مصوبات شورای تامین ابراز داشت: مصوبات شورای تامین محرمانه است.
نسج همدانی در پاسخ به این سوال که آیا تا این لحظه از گاز اشک‌آور یا ماشین آب‌پاشی که در خیابان فخررازی مستقر شده است، استفاده شده است، بیان کرد: ماشین آب‌پاشی که در ابتدای خیابان فخررازی بوده، الان این محل را ترک کرده است.
وی درباره استفاده از گاز اشک‌آور هم یادآور شد: استفاده از گاز اشک‌آور در اختیار فرمانده میدان است و در صورت لزوم از آن استفاده خواهد شد. 
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی

به گزارش خبرآنلاین، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در آغاز سخنرانی شهردار تهران صحن علنی را ترک کردند و حدنصاب جلسه به ۱۳ عضو رسید.

به گزارش ایسنا، در جلسه صبح امروز شورای شهر محسن هرمزی معاون حمل و نقل شورای شهر تهران گزارشی از وضعیت حمل و نقل عمومی و ورود ناوگان جدید ارائه کرد که سوالاتی از سوی اعضای شورای شهر تهران مطرح شد و اعضای شورا در مورد چرایی عدم رویت قراردادها و نحوه ورود ناوگان سوالاتی را مطرح کردند.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر در واکنش به سوالات و اعتراضات اعضاء در مورد قراردادهای چین و نحوه ورود اتوبوس و واگن مترو، سایر اعضای شورا را به دینداری توصیه کرد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد ۳۰ ماهه اول شهرداران در ادوار گذشته را بررسی کنید، تصریح کرد: عملکرد آقای احمدی نژاد و آقای قالیباف در ۳۰ ماهه مشخص است، آقای قالیباف ۱۲ سال شهردار تهران بودند آیا اقداماتی که انجام دادند همه در ۳۰ ماهه اول فعالیت‌شان بوده است؟ قرارداد چین یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای تاریخ شهرداری است؛ اما دائم سرکوب می‌کنید، سوال من از همکاران در شورا این است آیا ابهاماتی که نسبت به قرارداد داشتید پیش از بیان در صحن شورا، به معاونت حمل و نقل گفته اید؟ آدمی معلوم الحال که وضعیت آن مشخص است حرفی را در فضای مجازی منتشر کرده، اگر خودمان را ید واحد با شهرداری ببینم، از شهرداری توضیح می‌خواهیم و اگر اشتباه کرده بودند توضیح بخواهیم. قطعا خود بنده اولین نفر هستم که از شهردار توضیح می‌خواهم اما اگر اشتباهی نبوده، چرا باید خودزنی کنیم؟ باید همه کمک کنیم این قرارداد به سرانجام برسد.

تعدادی از اعضای شورا همچون شربیانی، امانی، اقراریان، سروری و غیره درخواست پاسخگویی به جو ایجاد شده در شورای شهر را داشتند که مهدی چمران رئیس شورای شهر با تأکید بر این‌که باید سخنان و تذکرات پیرامون گزارش باشد و نباید اعضا جواب یکدیگر را بدهند و بر همین اساس اعضای شورای شهر به احترام چمران از بیان نظرات انتقادی خود پیرامون سخنان آخوندی عضو شورای شهر تهران اجتناب کردند.

در ادامه شهردار تهران که در جلسه حضور داشت خواستار پاسخگویی به اعضای شورای شهر شد که تعدادی از اعضای شورا عباسی، اقراریان، امانی، قائمی، تشکری هاشمی، نجفی و شربیانی جلسه را ترک کردند که شهردار تهران در واکنش به این رفتن گفت حرف درست زدید، بشینید و بشنوید که اعضای شورا جلسه را ترک کردند.

مهدی چمران همچنین در خلال پاسخ اعضا به یکدیگر پس از ارائه گزارش معاونت حمل و نقل شهرداری تهران و ایجاد تشنج در صحن شورای شهر تهران گفت: نباید اعضا جواب یکدیگر را بدهند. اگر می‌خواهید جواب یکدیگر را بدهید در اتاق‌هایتان بنشینید، خوش و بش کنید یا دعوا کنید و جواب یکدیگر را بدهید. این دوستان در صحن شورا ننشستند که شاهد پاسخ اعضا به یکدیگر باشند.

وی خطاب به شربیانی که قصد ارائه تذکر داشت، اظهار کرد: شما حق ندارید در مورد دیگران صحبت کنید. باید در مورد موضوعات حمل و نقلی صحبت کنید و در مورد موضوعات دیگر نباید صحبت کنید.

در ادامه شربیانی در وقت ارائه تذکر خود گفت: تقارن بسیار تلخی است که ریاست شورا اعلام کند شما نباید صحبت کنید. اصل شورا تضارب آراء است. اگر به عنوان رئیس می‌فرمایید من صحبت نکنم سکوت می‌کنم و تشکر می‌کنم.

در ادامه بار دیگر چمران خطاب به اعضای شورا گفت: شلوغ نکنید، هر چیزی در جای خود و به موقع خود درست است. اگر قرار باشد هر کسی پاسخ عضو دیگر را بدهد باید تا شب جواب یکدیگر را بدهیم. باید با هم مشورت درست انجام دهید.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر تنها در صحن علنی ۱۳ عضو شورا حضور دارند.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900669

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد