Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم پس از فتنه ۸۸ با حضور حماسی خود ۹ دی را رقم زدند، گفت: حماسه ۹ دی خروجی بصیرت افزایی رهبری انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته(9 دی) در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، غواصان دریادل زنجانی نمادهای بصیرت عاشورایی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مردم پس از فتنه 88 با حضور حماسی خود 9 دی را رقم زدند، گفت: حماسه 9 دی خروجی بصیرت افزایی رهبری انقلاب بود.

 

این مقام مسوول فتنه سال 88 را حاصل توطئه آمریکا اعلام کرد و گفت: شکست دشمنان انقلاب در جنگ سرد و عملیات های نظامی موجب طرح این نقشه شد.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرت طلبی برخی خواص بهانه ای به دست دشمنان انقلاب داد، گفت: رهبر انقلاب با بصیرت افزایی و بردباری چهره دشمنان انقلاب را برای مردم نمایان کرد.

 

سردار سنایی راد با اشاره به اینکه مردم انقلاب همواره پیرو مقام معظم رهبری بوده و هستند، تصریح کرد: مردم در روز 9 دی به دشمنان ثابت کرد که روز پیروزی ولایت و مردم ولایت مدار است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع منطقه اشاره کرد و گفت: سلطنت طلبان به دنبال پیوند با آل سعود برای ضربه زدن به نظام هستند.

 

به گفته وی، امروز شاهد برخی دلخوری ها هستیم ولی باید شیوه اعتراض ها منطقی باشد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند