Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شهید حسین معزغلامی در وصیت‌نامه‌اش نوشت:  با یاری خدا و توسل به اهل بیت(ع) این وصیت‌نامه را می‌نویسم؛ انشالله که بعد از مرگم باز و خوانده شود. سلام بر آنهایی که رفتند و مثل ارباب بی‌کفن جان دادند. من خاک پای شهدا هستم؛ شهدایی که برای دفاع از اسلام رفتند و جان عزیز خود را در طبق اخلاص نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا کند به مدد شهدا و دعای دوستانم مرگ من نیز شهادت قرار گیرد که بهترین مرگ است. بعد از مرگم به پدرم توصیه می‌کنم که مانند اربابم امام حسین(ع) صبر کند، بی‌تابی نکند و خوشحال باشد که در راه خدا جان داده‌ام و همین طور به مادرم به مدد اسوه صبر و استقامت در کربلا حضرت زینب(س) صبور باشد، چون با گریه‌هایش مرا شرمنده می‌کند.

شهید غلامی در ادامه وصیت‌نامه نوشته است: اگر به فیض شهادت رسیدم، خدای ناکرده هیچ سازمانی یا ارگانی را مقصر ندانید. هر وقت سر قبرم آمدید سعی کنید روضه حضرت علی اکبر(ع) و با حضرت زهرا(س) بخوانید و مرا به فیض بالای گریه برسانید. هر وقت قصد داشتید خبری به بنده حقیر برسانید، آن را به هیئات مذهبی به عنوان کمک بدهید. از خواهرانم و خانواده‌های آنها طلب حلالیت می‌کنم، اگر نتوانستم نقش برادری را خوب ایفا کنم.

در بخش دیگری از وصیت‌نامه نوشته شده است: در کفنم یک سربند یا حسین(ع) و تربت کربلا قرار دهید. تا می‌توانید برای ظهور حضرت حجت(عج) دعا کنید که بهترین دعاهاست. هم به خانواده و هم دوستانم بگویم که در بدترین شرایط اجتماعی، اقتصادی و... پیرو ولایت فقیه باشید و هیچگاه سید مظلوم آسید علی آقا(امام خامنه‌ای) را تنها نگذارید. امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید و نگذارید خون شهدا پایمال شود.

 

در پایان وصیت‌نامه نوشته شده است: این شعر بر روی سنگ قبرم حکاکی شود، انشالله: مرد غسال به جسم وسر من خورده مگیر/ چند سالیست که از باغ حسین لطمه زنم/ سرقبرم چو بخوانند دمی روضه شام/ سرخود را با لبه سنگ لحد می‌شکنم؛ اَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لی قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

یادآور می‌شود؛ شهید حسین معزغلامی ششم فروردین ماه سال 73 متولد شد و در چهارم فروردین ماه سال 96 به عنوان مدافع حرم در سوریه شهید شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ گفتگوی اختصاصی خبرگزاری صداوسیما با همسر سردار شهید حسن طهرانی مقدم در دو بخش با عنوان روز‌هایی که نیستی از شبکه خبر پخش شد.

شهید حسن طهرانی مقدم ۶ آبان سال ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. وی پس از تحصیلات مقدماتی، موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد. این شهید که در آغازین روز‌های تشکیل سپاه پاسداران، به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران، جزو نخستین فرماندهان توپخانه سپاه و بنیان‌گذاران این واحد بود.

شهید طهرانی مقدم بنیان‌گذار یگان موشکی سپاه است که با گذراندن دوره موشکی در سوریه، این واحد ارزشمند را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ به سمت فرمانده موشکی نیروی هوایی سپاه منصوب شد و همچنان تحقیقات خود را درباره ساخت موشک و راکت ادامه داد.

راکت نازعات، موشک شهاب ۳، قیام، قدر، عاشورا و خلیج‌فارس، جزو تولیدات موشکی ایران در دوران مدیریت اوست. شهید حسن تهرانی مقدم در سال ۱۳۸۵، مسؤولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه را بر عهده گرفت و تا روز شهادتش در حادثه انفجار مهمات یکی از پادگان‌های تحت امر در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، برای تولید و گسترش تسلیحات موشکی کشور فعالیت داشت.

علی طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم نیز ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ مصادف با ظهر عاشورا وقتی تنها ۱۸ سال داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسیده بود.

دیگر خبرها

  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شهید شیرودی موفق نبود
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شیرودی موفق نبود
  • آسمان غرب موفق نبود/ شیرودی: درجه تشویقی‌ام را پس بگیرید
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم