Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکهگیلویه وبویراحمد، گروه جراحی پلاستیـک مناطق محروم جهان با سرپرستی پروفـسور عبدالـجلیل کلانتـر هرمزی(پر استنادترین دانشمند ایرانی در حوزۀ جراحی پلاستیک و ترمیم) از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه سال جاری به منظور انجام صد و چهل عمل جراحی رایگان فوق تخصصی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا براین گزارش نام نویسی، و نوبت دهی بیماران و مصدومان تنها از طریق پایگاه اینترنتی www.marhamportal.ir انجام می‌شود.
منتخبان پس از شناسایی و تأیید نخست در بیمارستان شهید رجایی گچساران عمل جراحی می‌شوند.
موارد قابل مراجعه در تخصص‌های شکاف لب، شکاف کام، شکاف جمجمه، همانژیوم، سرطان صورت، اسکار‌های تصادفات، تومور‌ها و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت است.
گفتنی است بیماران اطلاعات شناسایی خود را به همراه ۴ قطعه عکس مختلف از ناحیه مورد نظر تهیّه و در پایگاه اینترنتی اعلام شده بارگذاری کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مهرداد شریفی در حاشیه حضور در شهرستان باوی و بررسی روند انجام مصاحبه جذب بهورزی در این شهرستان، گفت: بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها هستند، بنابراین باید بهترین و مجرب‌ترین جوانان روستا برای آموزش و استخدام به عنوان بهورز انتخاب شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش، ارتقاء و جذب نیروی انسانی مجرب و کارآمد در نظام سلامت، افزود: دقت و حساسیت در برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه جذب بهورزی با هدف ارائه بهینه خدمات سلامت و حفظ و حراست از حقوق داوطلبان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصاحبه جذب بهورز از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به صورت روزانه و براساس جدول زمانبندی در محل شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است و تاکنون بازرسی‌های بعمل آمده از نظر روند اجرای کمی و کیفی برنامه رضایت بخش بوده است.

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران