Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@21:33:32 GMT

پروانه ساخت «کاتیوشا» صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۲۴۳۷

پروانه ساخت «کاتیوشا» صادر شد

با صدور پروانه ساخت، علی عطشانی که این روزها فیلم «اولین تولد» (1st Born) را به عنوان اولین محصول تولیدی و مشترک ایران و هالیوود در پس تولید دارد، به زودی ساخت فیلمی با عنوان «کاتیوشا» را آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم، فیلمنامه «کاتیوشا» مدتی پیش توسط مهدی علی میرزایی بر اساس طرحی از خشایار الوند نوشته شده و این روزها آخرین مراحل بازنویسی را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کاتیوشا» فیلمی در ژانر کمدی است که در خلاصه قصه آن آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.»

در حال حاضر عطشانی در حال انتخاب بازیگران و عوامل این فیلم است و به محض نهایی شدن مذاکرات و عقد قرارداد معرفی خواهند شد.

بخشی از عوامل این فیلم که حضورشان تاکنون قطعی شده عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان:علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی - بر اساس طرحی از خشایار الوند، جانشین تهیه کننده:حسام آقا بابایی پور، مدیر تولید: علیرضا یگانگی، برنامه‌ریز: عاطفه باقری، دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: فرزانه زردشت، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، عکاس: پیمان گرزم، گروه کارگردانی: محمود تیموری، اشکان صفاری، تهمینه بصره‌ای، سید امین شجاعی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، سعید پاکستانی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی