Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@07:17:17 GMT

ریپل رقیب بیت‌کوین شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۶۹۶۶

ریپل رقیب بیت‌کوین شد

 طی ۲۴ ساعت گذشته، ریپل بعنوان رقیب جدی و تعقیب کننده اصلی بیت کوین خود را معرفی کرده و ۵۳ درصد رشد را تجربه کرده است.
اکنون ریپل در جایگاه دومین ارز مجازی جهان به لحاظ سرمایه بازار محسوب می شود. این ارز دیجیتال که در سال ۲۰۱۳ میلادی پا به دنیای عرضه های مجازی گذاشته، پس از پشت سر گذشتن ارز مجازی اترویوم، با ۸۶ میلیارد دلار ارزش سرمایه در رتبه دوم قرار دارد و اترویوم با ۷۳ میلیارد دلار ارزش سرمایه، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر بیت کوین با سرمایه بازار نزدیک به ۲۵۰ میلیارد دلار در جایگاه نخست در میان ارزهای مجازی جای گرفته است. بر پایه این گزارش ارزش ارز رمزنگار ریپل در سال جاری میلادی ۲۰ هزار درصد افزایش پیدا کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد

بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان می‌دهد شرکت ملی گاز ایران بزرگترین صادرکننده سال قبل بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آمارهای گمرک ایران در سال گذشته حدد 49 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی  صورت گرفته که 6 میلیارد دلار آن مربوط به صادرات گاز  و شرکت ملی گاز ایران بوده است.

میزان صادرات گاز ایران در سال گذشته  16میلیون تن یا 6 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال 1401 افت محسوسی داشته است. در سال 1401 حدود 26 میلیون تن گاز به ارزش 11 میلیارد دلار صادر شده بود.

به گزارش تسنیم، درامد حاصل از صادرات گاز ایران همچون درامد صادرات نفت، با سهم مشخص  از پیش تعیین شده، بین دولت، صندوق توسعه ملی و شرکت ملی نفت ایران تقسیم میشود. در بودجه 1403 سهم دولت از صادرات گاز 4 میلیارد دلار عنوان شده است. بر این اساس براورد کلی صادرات گاز در سال جاری حدود 8 میلیارد دلار است.

پتروشیمی پردیس با اختلاف معنا دار در جایگاه دوم صادرکنندگان قرار گرفته و بعد از ان پتروشیمی نوری با 863 میلیون دلار در جایگاه سوم ایستاده است. جایگاه چهارم نیز به پالایشگاه گاز بیدبلند با صادرات تقریبی 760 میلیون رسیده است. شرکت فولاد مبارکه نیز با 700 میلون دلار درچایگاه پنجم قرار گرفته است.

لیست 22 شرکت برتر صادرکننده در جدول زیر قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار