Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@17:29:09 GMT

فقر امکانات شهری در مسکن مهر شاهین شهر + (فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۷۲۵۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛مرکز اصفهان ،فلاح رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان شاهین شهر ومیمه با بیان اینکه بیش از 9 هزار متر مربع زمین برای فضاهای آموزشی و 5 زمین برای ساخت آموزشگاه درنظرگرفته شده افزود: تفاهم نامه ای با شهرداری در خصوص خدمات رسانی منعقد شده است.
عیسی بهرامی شهردار شاهین شهر هم با اشاره به اینکه تاکنون بطورکامل مسکن مهر شاهین شهرتحویل شهرداری نشده افزود: با این وجود ساخت پارک محله آغاز شده و قراراست تا پایان سال این فضای سبز به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل زاده رئیس آموزش وپرورش شاهین شهر هم با بیان اینکه اختصاص 5 فضای آموزشی جوابگوی نیاز ساکنان مهر نیست گفت: با سکونت مالکان واحدهای ساخته شده به ساخت 17 واحد آموزشگاهی نیاز است .
حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر ومیمه در مجلس شورای اسلامی هم گفت:با برگزاری جلسه با حضور اداره راه وشهرسازی وشهرداری تلاش میکنیم توافق نامه ها عملیاتی شود.
مسکن مهر شاهین شهر دارای 6400 واحد مسکونی است که تاکنون4200 واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر