Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نائب رئیس «فراکسیون ورزش» مجلس با اشاره به رد بررسی مجددا شکایت «ریزه اسپور» از پرسپولیس گفت: بدون شک دستگاه‌های ذیربط باید به دنبال مقصران این مسئله باشند چرا که اینگونه مسائل بار‌ها به‌وجود آمده و قطعاً باز هم اتفاق می‌افتد بنابراین وزارت ورزش باید بررسی‌های دقیق‌تری در این رابطه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به وضعیت پروندهشکایت «ریزه اسپور» از پرسپولیس گفت: این پرونده به نوعی می‌توانست با توافق فی‌مابین حل شود که مسئولان پرسپولیس در این زمینه متأسفانه کم‌کاری کردند.

وی افزود: در حال حاضر باید مسیر قانونی این شکایت طی شود و این باشگاه باید جریمه را بپردازد در غیراینصورت باید به دنبال توافق با این باشگاه باشد.

یوسف‌نژاد درباره اینکه این هزینه از بیت‌المال بوده و آیا نباید باشگاه  پاسخگوی رفتار خود باشد؟ گفت: بالاخره این مسئله به دلیل اینکه به نام جمهوری اسلامی ایران است و در بُعد بین‌المللی مطرح می‌َشود دیگر استقلال و پرسپولیس ندارد لذا به اعتقاد بنده شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که دولت و یا باشگاه مدنظر این جریمه نقدی را بپردازد.

وی تأکید کرد: بدون شک دستگاه‌های ذیربط باید صد در صد به دنبال مقصران این مسئله باشند چرا که اینگونه مسائل  بار‌ها به‌وجود آمده و قطعاً باز هم اتفاق می‌افتد بنابراین وزارت ورزش باید بررسی‌های دقیق‌تری در این رابطه داشته باشد.

نائب رئیس «فراکسیون ورزش» مجلس تصریح کرد: فراکسیون ورزش مجلس هم این موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد و به این موضوع ورود خواهد کرد.

باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه به دلیل فسخ قرارداد یکی از بازیکنان ایرانی ازپرسپولیس شکایت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی