Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:59:18 GMT

وقوع جرائم خشن در شهرستان دشتی ۴۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۶۱۸۵

وقوع جرائم خشن در شهرستان دشتی ۴۰ درصد کاهش یافت

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در ۹ ماهه سال جاری وقوع جرائم خشن در شهرستان دشتی ۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانبخش صیادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش خوبی به منظور توسعه و گسترش امنیت در شهرستان دشتی صورت گرفته است و شاهد مشارکت مطلوب مردم در این زمینه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش وقوع جرایم در این شهرستان خاطرنشان کرد: در کنار کاهش وقوع جرم تلاش ویژه‌ای نیز برای کشف به‌موقع جرایم در این شهرستان صورت گرفته است.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرایم توسط ماموران انتظامی شهرستان دشتی با همکاری مردم، وقوع جرائم خشن کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه وقوع جرائم خشن در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است گفت: هماهنگی و همکاری مردم با پلیس نقش بسزایی در کاهش وقوع جرایم دارد.

سرهنگ صیادی بیان کرد : اجرای طرح‌های انتظامی و ارائه آموزش همگانی توسط کارشناسان پلیس به شهروندان در کاهش جرایم و افزایش سطح دانش انتظامی مردم تاثیر گذار بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از شهروندان درخواست کرد تا با بکارگیری توصیه های پلیس از وقوع جرایم پیشگیری و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان