Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا دائمی امروز در نشستی خبری با بیان این‌که این دوره از اجلاس به همت بنیاد جهانی انرژی برگزار می‌شود، اظهار کرد: بنیاد جهانی انرژی در شش حوزه آب، خاک، هوا، انرژی و فاضلاب و پروژه‌های اجتماعی و پلاستیک پایدار در حال فعالیت است.

به گفته وی، بنیاد جهانی انرژی اجلاس‌های سالانه خود را با تمرکز بر شش محور یاد شده در کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌کند که این بار قرار است اجلاس شورای جهانی آب در تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل ادامه داد: این بنیاد طرح‌های مرتبط ۱۷۸ کشور عضو خود را در این شش حوزه که در جهت رفاه و سلامت مردم است گردآوری کرده و پروژه‌های برتر را برای ایده‌های جدید به دنیا معرفی می‌کند.

قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل تاکید کرد: شعاری که برای هجدهمین دوره این رویداد بین‌المللی در نظر گرفته شده به موضوع آب اختصاص دارد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود

یادواره شهدای فردو روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۹ با روایتگری غلامرضا ابوطالبی و شعرخوانی صابر خراسانی برگزار می‌شود.

هر ساله در این یادواره شهدای یکی از مسئولان ملی به ایراد سخن می‌پردازد که سخنران اصلی امسال محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور خواهد بود.

روستای فردو که بیش از ۱۲۵ شهید را در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، از روستا‌های شهیدپرور مطرح قم و کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • عزم جهانی برای پایان دادن به استفاده از زغال‌سنگ
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان