Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، جواد زنجانی در جلسه کمیته تنظیم بازار در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: تخم‌ مرغ وارداتی وارد کشور شده که از این طریق مقداری نیز به استان اردبیل وارد شده که قرار است از امروز بیش از 8 تن تخم‌مرغ در مناطق مختلف اردبیل توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت توزیع تخم‌ مرغ در مناطق محروم، حاشیه‌ای و مراکز تعاونی و رفاه است، افزود: انتظار می‌رود با توزیع این مقدار تخم‌ مرغ دغدغه‌های موجود در باره این محصول کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل تصریح کرد: قیمتی که برای تخم‌ مرغ در نظر گرفته شده 8 هزار تومان بوده که در صدد هستیم با جذب سهمیه بیشتر بتوانیم مقدار بیشتری از این محصول را در مناطق مختلف اردبیل توزیع کنیم.

زنجانی گفت: در حال‌حاضر نظارت همه‌جانبه‌ای بر قیمت فروش محصولات موردنیاز مردم وجود دارد و در برخی کالاها که قیمت آن افزایش یافته برنامه‌ریزی شده تا در بین اقشار مختلف مردم توزیع شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال در بحث بهای گاز و برق شاهد افزایشی نبودیم فقط درباره انشعابات گاز 20 درصد افزایش را داشتیم و مهمترین اولویت ما برطرف کردن دغدغه‌های مردم در حوزه تامین اقلام و کالاهای موردنیاز است.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود