Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، باشگاه ذوب آهن اصفهان از آذرماه زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان را زیر کشت برد تا یک زمین چمن مناسب و جدید را برای ورزشگاه خانگی خود مهیا کند. در همان زمان هم برخی از کارشناسان معتقد بودند که بعید است این زمین چمن تا بهمن ماه آماده بهره‌برداری شود. زیرا فدراسیون فوتبال مدت‌هاست که در تلاش برای آماده سازی یک زمین چمن در کمپ تیم‌های ملی است که زمان زیادی برای آماده‌سازی آن صرف شده ولی هنوز به طور کامل آماده بهره برداری نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مدیران باشگاه ذوب آهن با یک کار جهادی تلاش کردند تا زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان تا روز ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ آماده شود و ذوب آهن اولین بازی‌اش در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را مقابل حریف هندی در این زمین انجام بدهد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به همراه همکارانش در این مجموعه تلاش زیادی انجام داد‌ه اند و این زمین تا زمان بازی با حریف هندی آماده خواهد شد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم در روزهای گذشته بازدیدی از روند آماده سازی این ورزشگاه انجام داده بود.

602

فوتبال باشگاه ذوب اهن ایران لیگ باشگاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس