Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@08:49:55 GMT

خانم پرستار فداکار نهاوندی درگذشت+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۰۱۱۲

خانم پرستار فداکار نهاوندی درگذشت+ تصاویر

یکی از 5 پرستار فداکار نهاوندی که در حین مأموریت دچار حادثه رانندگی شده بود پس از تحمل چند هفته رنج بیماری درگذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، 11 آبان ماه امسال 5 نفر از پرستاران خانم شهرستان نهاوند برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز چزابه اعزام شدند که در مسیر سوسنگرد به چزابه دچار حادثه رانندگی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه خودروی آن‌ها واژگون می‌شود و این پرستاران دچار مصدومیت شدید می‌شوند و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل می‌شوند.

از این 5 پرستار 4 نفر پس از چندین روز بستری و بهبود شرایط از بیمارستان مرخص می‌شوند ولی متأسفانه یک نفر از آن‌ها به نام مرضیه درویشی به علت وخامت اوضاع در بیمارستان بستری می‌شود و تحت مراقبت‌های ویژه قرار می‌گیرد.

پس از چندین روز بستری در بیمارستان اهواز این پرستار فداکار برای ادامه درمان به‌وسیله بالگرد به بیمارستان بعثت همدان منتقل می‌شود.

متأسفانه صبح روز گذشته مرضیه درویشی پرستار فداکار نهاوندی پس از تحمل چندین هفته درد و رنج بیماری در بیمارستان فوت کرد.

پیکر مرحوم درویشی امروز چهارشنبه در زادگاهش در روستای "گوشه سعد وقاص " نهاوند تشییع و به خاک سپرده می‌شود و مراسم ختم وی نیز امروز بعدازظهر در مسجد همین روستا برگزار می‌شود.

کولیوند سرپرست اورژانس کشور نیز در پیامی درگذشت این پرستار فداکار را به خانواده وی تسلیت گفت.

در پیام تسلیت وی آمده است: شنیدن خبر درگذشت شهادت گونه همکارعزیزو پرتلاشمان، سرکار خانم مرضیه درویشی مایه تأسف و تأثر فراوان گردید. فقدان این عزیز سفرکرده را به همکاران گرامی و خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم. به روح بلند و ملکوتی این خواهر عزیز و سفرکرده درود می‌فرستیم. همکاری که خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهر ملکوت، حافظ و پاسدار سلامت زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی باشد.

حبیب‌الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در پیام تسلیت خود آورده است: با نهایت تأسف و تأثر درگذشت سرکار خانم مرضیه درویشی از پرستاران فداکار و ایثارگر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند را به خانواده محترم ایشان و جامعه پرستاری کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

همچنین مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان علیمرادیان و جامعه پرستاری نهاوند نیز در پیام‌هایی درگذشت این پرستار فداکار را تسلیت گفتند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مانی، ستاره‌های بسیاری را برای آسمان صدا تربیت کرد

به گزارش جام جم آنلاین، متن پیام تسلیت معاون صدا بدین شرح است:
هوالباقی
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
جواد مانی، ستاره‌های بسیاری را برای آسمان صدا تربیت کرد.

خبر درگذشت تهیه کننده مطرح و پیشکسوت رادیو، زنده یاد جواد مانی موجب اندوه اهالی هنر و خانواده بزرگ رادیو شد. یاد و خاطره تهیه کننده پیشکسوت، مجرب و با اخلاق رادیو از ذهن مردم هنردوست ایران فراموش نخواهد شد.

مرد بزرگی که در انسانیت، اخلاق، ادب و هر آن‌چه شایسته نشاندن نام "استاد" پیش از نام نامدارش بود کم نداشت، مردی که در دنیای رادیو خوش درخشید و کارنامه کاری‌اش مزیّن به تولید برنامه‌های خوش ساخت این مرزوبوم بود.

این ضایعه اندوهناک را به اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر، دوستان و همراهان و بویژه خانواده آن مرحوم صمیمانه تسلیت می‌گویم. از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده آرامش ابدی و رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی خواستارم.

علی بخشی‌ زاده - معاون صدای رسانه ملی

دیگر خبرها

  • احسان درویشی به سمت فرماندار شهرستان بانه منصوب شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • مسکن و سرمایه گذاری اولویت استان در سال جدید
  • تسلیت سید حسن خمینی به سید عباس صالحی
  • جواد مانی، ستاره‌های بسیاری را برای آسمان صدا تربیت کرد
  • اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند نهاوندی
  • این نشانه‌ها می‌گویند که فرد به پایان زندگی خود نزدیک شده است
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • ماجرای نجات مادر و نوزاد توسط پرستار اورژانس بابلی
  • همه مسؤولان بخش آبدان برای تعطیلات نوروزی آماده باشند