Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ‌بیانیه مراکز حوزوی پیرامون حوادث کشور به این شرح است:

((...وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ ۗ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا)) نساء 83

مردم مؤمن و انقلابی ایران که با تأییدات الهی و رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینیرضوان الله علیه و جانفشانی‌های بی‌نظیر موفق شدند انقلاب اسلامی را بیافرینند، در طول 4 دهه گذشته استقامت و پایداری و هوشیاری خویش را در برابر توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی اثبات کرده و تمامی ترفندهای آنان را نقش بر آب نمودند و قله‌های بلندی از پیشرفت و تعالی و افتخار آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که جمعی از مردم مؤمن و جوانان عزیز مطالبات خویش را از مسئولان کشور نسبت به حل مشکلات معیشتی خویش را اعلام کردند، شیطان بزرگ با همدستی استعمار پیر و غده سرطانی صهیونیسم غاصب می‌خواهند تا با سوء استفاده از عواطف پاک معترضان مسیر اعتراضات را منحرف و فتنه‌ای دیگر ایجاد کنند. گروهک‌های ضدانقلاب مانند منافقین و مزدوران دول استعماری که دستشان به خون عزیزترین عزیزان ملت آلوده است می‌کوشند تا با طرح شعارهایی علیه انقلاب و اسلام و قرآن به ایجاد اغتشاش و ناآرامی و احیانا تخریب مساجد و اماکن مذهبی و اموال  مردم و آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز ضرب و جرح و قتل بیگناهان، چهره زشتی از ملت مؤمن و رشید ایران در دنیا تصویر کنند.

حوزه‌های علمیه کشور در این شرایط نکاتی به استحضار مسئولان محترم نظام و ملت عزیز می‌رساند:

 تحقق عدالت اسلامی و رفاه و حل مشکلات معیشتی مردم از رسالت‌های اصلی بعثت انبیاء الهی و انقلاب اسلامی بوده ((َقَدْ أَرْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَیِّناتِ وَ أَنْزَلْنا مَعَهُمُ الْکِتابَ وَ الْمِیزانَ لِیَقُومَ النّاسُ بِالْقِسْطِ حدید25)) و لازم است مسئولان ذیربط دستگاه های اجرائی و دیگر قوا با تمام توان و سرعت به حل مشکلات معیشتی پرداخته و این خواسته به حق مردم عزیز ایران را که صادقانه پای اسلام و انقلاب ایستاده اند تحقق بخشند، اتخاذ تصمیمات انقلابی و اهتمام ویژه به اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی جامع و سریع برای پیشرفت اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی تدابیر اساسی همه قوا برای تحقق عدالت و مبارزه با فقر و فساد، خواسته مردم عزیز و حوزه‌های علمیه و علما و مراجع عظام است.

از جوانان گرامی و معترضان و منتقدان انتظار داریم، اکنون که دشمنان قسم خورده علیه اسلام و انقلاب کمر همت بسته تا از این خواسته به حق، سوءاستفاده نموده و احیاناً با سلب امنیت ملی که از افتخارات ایران اسلامی درمنطقه و جهان معاصر است ضربه ای به نظام مقدس اسلامی بزنند و انتقام شکست مفتضحانه فتنه داعش را ازملت قهرمان ایران بگیرند، صف خویش را از استکبار خارجی و مزدوران داخلی و گروهک‌های ضد انقلاب جدا کرده، از هرگونه تجمع و تظاهراتی که ممکن است مورد سوء استفاده رسانه‌های خارجی قرار گیرد پرهیز نموده، با هوشیاری و بردباری از راه‌های قانونی و آرام به انتقال خواسته‌های خویش به مسئولین ذیربط بپردازند و دستاورد‌های عظیم ملت و انقلاب اسلامی در همه‌ عرصه‌ها را در نظر داشته باشند و از آن صیانت نمایند. دول استعمارگر غربی بویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل و نیز سران گروهک های ضد انقلاب خارج نشین بدانند که رشد و فرهیختگی و ایمان قوی ملت عزیز ایران اجازه نخواهد داد، دشمنان اسلام از یک اقدام بحق معیشتی آنان سوء استفاده کرده و به محصول خون مقدس شهیدان، آسیب زده و آبروی ملت عزیز ما در سطح جهان ملکوک گردد. دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که ملت قهرمان برای صیانت از نظام مقدس اسلامی سختی‌های بسیار و مشکلات و تنگناهای معیشتی شدیدتری را در برخی مقاطع چهار دهه انقلاب تحمل کرده و با توکل بر عنایات خداوند بزرگ و اجرای منشور اقتصاد مقاومتی تحت رهنمودهای رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حفظه الله همه مشکلات معیشتی و دیگر مشکلات را با سر پنجه اراده ملی حل و شجره طیبه جمهوری اسلامی را آنقدر مستحکم خواهند نمود تا تمامی دشمنان اسلام و انقلاب آرزوی ضربه به انقلاب اسلامی و سوء استفاده از امور داخلی ملت ایران را به گور ببرند. ((إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا ًنساء.76))

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید