Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:03:56 GMT

آغاز خندوانه با آیتم‌های جدید در نوروز ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۰۳۹۶

آغاز خندوانه با آیتم‌های جدید در نوروز ۹۷

برنامه «خندوانه» با آغاز نوروز۹۷ ، با دکور و آیتم‌های جدید روی آنتن شبکه نسیم می رود. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، در خصوص ضبط سری جدید «خندوانه» به  باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تیم «خندوانه» در مرحله تشکیل جلسات اتاق فکر، بررسی ایده و طرح‌های جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اسفند ماه ضبط این برنامه آغاز و نوروز مهمان خانه مردم خواهد شد.

وی در ادامه در مورد دکور برنامه اظهار داشت: محل دقیق لوکیشن برنامه هنوز قطعی نشده و عوامل در حال ساخت ابتدایی دکور و انتخاب لوکیشن مناسب به لحاظ وسعت و نصب دکور مورد نظر هستند. این موارد تا پایان هفته نهایی خواهد شد.

احسانی در ادامه، در مورد برنامه «گپ کوک» و تولید مجدد آن خاطرنشان کرد: «گپ کوک» در 12قسمت تولید شده بود که با نام «دلوزیون» روی آنتن رفت و تولید مجددی نخواهد داشت؛ اما طرح های دیگری در زمینه موسیقی و آواز سنتی در مرحله بررسی داریم که طرح های خوبی هستند؛ اما در سال 97 درباره اجرایی شدن آنها به جمع بندی خواهیم رسید.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز کارگر گفت: وجود ۱۴ میلیون کار گر در کشورکه با خانواده هایشان به ۵۰ میلیون نفر می‌رسند یعنی تولید درکشور ما بر دوش این قشر زحمت کش است و باید به این قشرکه رکن اساسی تولید و اقتصادن هستند بیشتر توجه شود.
 آیت الله رسول فلاحتی افزود: مناسبت بزرگ اردیبهشت ماه تجلیل از مقام شامخ معلمان و آموزگاران و یادبود شهادت آیت الله مطهری است، شخصیت والایی که انقلاب مانند او را به خود کم دیده است.
وی در ادامه با تجلیل از رسانه ملی و رسانه‌های کشور در انعکاس حرفه‌ای اخبار عملیات وعده صادق گفت : رسانه‌های کشور در انعکاس این اخبار و جنگ رسانه‌ای با رسانه‌های پر تزویر دنیا برنده شدند و دشمن را با شناخت از حیله هایشان خانه نشین کردند.
تجلیل از عملکرد سپاه درعملیات وعده صادق، تاکید به کارفرمایان برای رعایت انصاف در حق کارگران و بررسی مسایل غزه و فلسطین و تلاش‌های امریکا برای به رسمیت شناختن دو کشور فلسطین و اسراییل با وجود مخالفت‌های جهانی از مسایل دیگری بود که در نماز جمعه امروز رشت به آن اشاره شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک