Web Analytics Made Easy - Statcounter

چرا هر چه جلو تر می رویم سلبریتی ها با دشمنان کشور همصدا تر می شوند؟! در اغتشاشاتی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به آتش کشیده می شود و یا اینکه به نیروی های سپاه و نیروی انتظامی تیراندازی مستقیم می شود چرا باز هم نیروهای امنیتی مورد بازخواست از سوی این افراد بی بصیرت قرار می گیرند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو چند روزی از اغتشاشات و خرابکاری های آشوب گران در داخل کشور می گذرد اگرچه  هر روزه از تعداد آنان کاسته می شود چرا که در ساعات اول مردم ایران تنها به منظور اعتراض به وضعیت معیشتی در میدان حضور داشتند ولی دیری نپایید که چهره زشت و فتنه گر اغتشاشگران و اهداف شوم آنان که حقیقتا از مردمان حقیقی ایران نمی باشند پدیدار گشت!

افرادی که طی کمتر از یک هفته ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد کرده،چندین تن را به شهادت رسانیده، به اموال عمومی و جان و مال مردم خسارات گسترده وارد کرده و موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم ساختند،دستاورد این اغتشاشات چیزی جز سرافرازی دشمنان ایران از جمله آمریکا،انگلیس،اسرائیل و عربستان سعودی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور هایی که تنها در کلام حقوق بشر را به زبان می آوردند ولی در عمل بزرگ ترین جنایات طول تاریخ را رقم زده و مهم ترین حامیان تروریست ها می باشند.

حقایق مذکور اگرچه به وضوح روشن و آشکار است ولی باز هم شاهد فتنه پراکنی های به اصطلاح مدافعین مردم بوده ایم،سلبریتی هایی که اندک سواد در خصوص مسائل سیاسی و مسائل منطقه ای نداشته اند ولی در هر موردی عدم اظهار نظر آنان امری محال محسوب می شود.هر چند تاثیر گذاری این افراد به واسطه حضور در فیلم ها و سریال ها غیر قابل انکار است اما نبود بصیرت و هم صدایی آنان با دشمنان ایران جای بسی تعجب دارد.

شاید در این اوضاع خطرناک که هر حرکت کوچکی از سوی اغتشاش گران می تواند آسیب های جدی به کشور وارد سازد و از طرف کشور های غربی و کشور های معاند رصد می شود، پیام دعوت به آرامش این دست از سلبریتی ها به اغتشاش گران که قطع به یقین نمی توان نام آنان را مردم معترض نهاد آبی بر روی آتش باشد ولی هرگز شاهد این چنین پیام هایی نبوده ایم.

اعتراض به وضعیت معیشتی جبهه چپ و راست و یا اصلاح طلب و اصول گرا نمی شناسد چرا که همه مردم از این اوضاع ناراضی اند و این نارضایتی تنها از سوی سلبریتی های دلواپس برای گران شدن عوارض خروج از کشور ختم نمی شود ولی آیا نمی توان مردم را بجای اغتشاش گری های لجام گسیخته و خارج از عرف به اعتراضات مدنی دعوت کرد؟چگونه می توانند این خرابکاری های عظیم را صدای اعتراض مردم به وضعیت معیشتی بدانند؟

چرا هر چه جلو تر می رویم سلبریتی های کشور با دشمنان کشور همصدا تر می شوند؟! در اغتشاشاتی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به آتش کشیده می شود و یا اینکه به نیروی های سپاه و نیروی انتظامی تیراندازی مستقیم می شود چرا باز هم نیروهای امنیتی مورد بازخواست از سوی این افراد بی بصیرت قرار می گیرند؟

در پایان باید گفت:هرچند که مردم همیشه در صحنه و انقلابی و فهیم ایران پاسخ محکم به فتنه گران و داعشیان وطنی را مانند تظاهرات این چند روز خواهند داد ولی هرگز اظهار نظرات بی فکرانه و بی بصیرت گونه این سلبریتی ها از ذهن و قلب مردم پاک نخواهد شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • میدان شهرت در ایران
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند