Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@07:10:05 GMT

جلاد ریش سفید داعش دستگیر شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۵۳۰۵

جلاد ریش سفید داعش دستگیر شد + عکس

حوادث رکنا: رسانه‌های محلی عراق از به دام افتادن جلاد گروه تروریستی داعش به نام «ریش سفید» خبر دادند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، برخی رسانه‌های محلی عراق از به دام افتادن جلاد سنگدل گروه تروریستی داعش ISIS خبر دادند.
«ابو عمر» معروف به «ریش سفید» یکی از جلادان معروف داعش در عراق و از مهره های اصلی در ساخت فیلم های تبلیغاتی این گروه تروریستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با حضور داعش در شهرهای عراق، صدها شهروند بی گناه عراقی با تیغ شمشیر وی به شهادت رسیدند.


رسانه های وابسته به گروه تروریستی داعش پیش از این، بارها تصاویری از «ریش سفید» را در جریان اجرای حکم اعدام execution شهروندان عراقی منتشر کرده بودند. عکس های مختلف، او را در حال گردن زدن و یا سنگسار مردم عراق نشان می دهد.
پس از انهدام داعش در شهرهای مختلف عراق، جلاد ریش سفید موفق به فرار Escape شده بود. رسانه های محلی عراق با انتشار تصویری از ابوعمر اعلام کردند نیروهای دولتی عراق موفق شدند او را شناسایی و به دام بیندازند. این در حالی است که محل دقیق بازداشت وی اعلام نشده است.
ابو عمر سرشناس ترین جلاد شهر موصل بود. او در آغاز تشکیل خلافت خودخوانده داعش در موصل، وظیفه اعدام شهروندان عراقی را که از قوانین داعش سرپیچی می کردند، بر عهده داشت و پس از آن به عنوان ناظر در اعدام ها حضور داشت.
شمار عراقی هایی که به دست او کشته شده اند مشخص نیست. با وجود این، گفته می شود او صدها عراقی را به دلایل نامعلوم اعدام کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد