Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@01:20:23 GMT

روایت نماینده اصولگرا از مرگ ۳ نفر در شاهین‌شهر

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۶۲۴۴

روایت نماینده اصولگرا از مرگ ۳ نفر در شاهین‌شهر

خانه ملت نوشت: نماینده مردم شاهین شهر از نحوه کشته شدن 3 نفر در شاهین شهر و شلیک به برخی تجمع کنندگان گفت.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در خصوص وضعیت تجمعات در شاهین‌شهر و کشته شدن افرادی در این شهر، گفت: تعدادی افراد مسلح با کلت کمری در روز یکشنبه عصر (10 دی ماه) در تجمع حدود 150 نفری مردم حضور پیدا کردند و با تحریک مردم و با نیت باطل تصرف آنها را به سمت حوزه مقاومت بسیج شاهین‌شهر جهت حمله هدایت کردند اما با مقاومت‌های صورت گرفته این توطئه ناکام ماند و تنها سه نفر در این درگیری کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: بر اساس کالبدشکافی‌های صورت گرفته، افراد کشته شده با فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، بنابر اطلاعات ارائه شده این افراد حدود 29 و 30 سال سن داشته و از بین گروه‌های تجمع‌کننده بودند.

وی در ادامه افزود: تجمع‌کننده‌ها در روزهای اخیر نیز در حواشی خیابان‌های شاهین‌شهر شعبه‌ای از بانک مسکن و بانک ملت و برخی اسناد مربوط به مراجعات مردم در دفتر شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و میمه را به آتش کشیدند لذا خسارت‌هایی را به بار آوردند اما از روز گذشته با اقدامات انجام گرفته و دستگیری عناصر اصلی هیچ تجمعی در شاهین‌شهر شکل نگرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت بعد از برخورد با اغتشاشات و برقراری فضای آرام در کشور نباید درخواست و مطالبات مردم را فراموش کند، در واقع پیام نارضایتی‌ها باید در جهت احقاق حقوق مردم پیگیری شود.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج مقابله با روایت سازی جعلی ضد انقلاب است.

مهدی رمضانی گفت:  حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

رمضانی با بیان اینکه برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

همایش روز  آزادسازی سنندج، بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟