Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین حسینی اگر تا دقیقه 23 بازی با تراکتورسازی بتواند دروازه تیمش را بسته نگه دارد، به رکورددار کلین شیت متوالی در تاریخ لیگ برتر تبدیل می شود و رکورد علیرضا بیرانوند را در کمتر از دو هفته بشکند.

اما بد نیست بدانید تمام آمار خوب کلین شیت در اختیار استقلال است و وحید طالب لو و مهدی رحمتی هرکدام آمارهای فوق العاده و البته جداگانه ای در بسته نگه داشتن دروازه شان به ثبت رسانده اند و حسین حسینی می تواند در بازی روز جمعه تمام آمارهای دروازه بانی لیگ را به رنگ آبی در بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالب لو رکوردار نامتوالی تاریخ لیگ

وحید طالب لو رکوددار کلین شیت نامتوالی در تاریخ لیگ برتر است و موفق شده دروازه استقلال را در 893 دقیقه بسته نگه داد. وحید طالب لو در لیگ پنجم برای اولین بار در دقیقه 18 بازی با پاس تهران دروازه اش باز شد و آخرین گلی که دریافت کرد در دقیقه 30 بازی با برق شیراز در هفته پانزدهم لیگ برتر بود. البته در این مدت مهدی رحمتی در 4 بازی در درون دروازه استقلال قرار گرفت و باعث شد فصل فوق العاده طالب لو با یک رکورد جادویی به پایان نرسد. تا کنون هیچ دروازه بانی در لیگ برتر موفق نشده به اندازه طالب لو دروازه یک تیم را در لیگ برتر بسته نگه دارد؛ ولی او بدشانس بود که در آن سال امیر قلعه نویی به صورت چرخشی به دروازه بان های تیمش بازی می داد و باعث شد او نتواند رکورد بازی های متوالی را هم به نام خود ثبت کند.

رحمتی رکوردار تعداد کلین شیت در لیگ برتر

مهدی رحمتی به گفته خیلی ها بهترین دروازه بان 10 سال اخیر فوتبال ایران است. او در بیشتر سال هایی که در لیگ برتر بازی کرده نقش مهمی در موفقیت های تیمش داشته است؛ ولی اوج نمایش درخشان او به لیگ دوازدهم برمی گردد، جایی که او موفق شد در 21 بازی از 38 بازی لیگ دروازه تیمش را بسته نگه دارد. البته رکورد رحمتی در آن سال از این هم بهتر است، چراکه او در مجموع لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موفق شد 29 بار دروازه خود را بسته نگه دارد و به رکوردی دست پیدا کرد که شاید تا سال ها کسی نتواند در فوتبال ایران آن را جا به جا کند.

حسینی 23 دقیقه تا جاودانه شدن

در بین رکوردهای کلین شیت در تاریخ لیگ برتر، تنها یک رکورد در اختیار استقلالی ها نیست که این رکورد هم می تواند تا 23 دقیقه اول بازی با تراکتورسازی به نام این تیم به ثبت برسد. حسینی اگر بتواند 23 دقیقه دروازه تیمش را بسته نگه دارد رکوردار کلین شیت در بازی های متوالی می شود و آبی ها آخرین رکورد کلین شیت در تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود ثبت می کنند.

حسین حسینی جوان در این روزها کلید دروازه استقلال را از دروازه بان بزرگی مثل مهدی رحمتی تحویل گرفته است و در اولین فصل حضور ثابتش در درون دروازه تیمش می تواند راهی را برود که بسیاری از دروازه بان های بزرگ ایران در رفتن آن ناکام مانده اند.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

کد خبر 846580 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی