Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی از برگزاری چهارمین کارگاه بازآموزی و دانش افزایی مقررات داوری جودو با تدریس بابک مهاجری دبیر کمیته داوران فدراسیون جودو کشور در مشهد خبر داد. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ استانها خراسان رضوی نظرات

حسین محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با همت کمیته داوران هیئت استان چهارمین سمینار آموزشی داوری جودو در بخش بانوان و آقایان عصر روز جمعه 15 دی ماه زیر نظر بابک مهاجری مدرس داوری و نماینده فدراسیون در مشهد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: بخش تئوری این سمینار داوری در سالن آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان مشهد و بخش عملی آن در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار می‌شود و آخرین قوانین بین‌المللی داوری برای حضور در رقابت‌های به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی شرکت تمامی قهرمان، مربیان و داوران جودو استان را در این دوره الزامی بیان کرد و افزود: ارزیابی‌های رنکینگ داوران استان، اعزام به دوره‌های ارتقاء داوری و مجوز قضاوت در مسابقات استانی و کشوری بر اساس حضور داوران در این دوره بازآموزی انجام می‌شود.

وی افزود: در پایان این دوره به تمامی شرکت کنندگان در این سمینار گواهینامه حضور اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال