Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@15:52:28 GMT

مدیریت مجتمع کشت‌وصنعت نیشکر هفت تپه تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۴۹۱۵

مدیریت مجتمع کشت‌وصنعت نیشکر هفت تپه تغییر کرد

منابع کارگری ایلنا در مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از تحقق یکی از مهم‌ترین مطالبات صنفی کارگران این واحد تولیدی مبنی بر کناری مدیریت مجتمع پس از گذشت چندین ماه از آغاز اعتراضات صنفی کارگران خبر داد.

کارگران با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: طی حکمی که اخیرا ازسوی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه صادر شده است، آقای «سیامک نصیری افشار» در سمت قائم مقام مدیرعامل در مجتمع نیشکر هفت تپه برکنار و آقای «کیومرث کاظمی» به‌جای ایشان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آنان، پس از گذشت چندین ماه از آغاز اعتراضات صنفی کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه، سرانجام یکی از مهم‌ترین مطالبات صنفی آنان محقق شده است.

کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ابراز امیدواری کردند؛ با تغییرات مدیریتی به وجود آمده، سطح تولید این قطب تولیدکننده شکر افزایش پیدا کند و به تبع آن مشکلات کارگران از قیبل تاخیر‌های متداول در پرداخت مطالبات مزدی نیز برطرف شود.

کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در پایان اظهار کرد: کارگران این مجتمع آمادگی دارند با همکاری اعضای هیات مدیره و مدیریت فعلی مجتمع به مشکلات این واحد تولیدی و کارگران آن رسیدگی کنند.

مراسم تودیع و معارفه قائم مقام مدیرعامل فعلی و برکنار شده مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، امروز پنجشنبه (۱۴ دی ماه) در محل سالن اجتماعات مجتمع برگزار شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی با اشاره به این‌که اراضی تامین شده برای کارگران در 10 استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به 5000 هکتار بوده که برای ساخت 140 هزار واحد مسکونی کافی است.

وی با اشاره به این‌که صنعت شهرها یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور است، افزود: اجرا این طرح، مشارکت دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت از مزایای این مشارکت است. در این راستا دولت نیز تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند