Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@05:31:32 GMT

دلیلی برای گرانی کاغذ وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۷۲۹۴

رکنا: معاون تنظیم مقررات سازمان توسعه تجارت گفت: در داخل کشور هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده که منجر به گرانی کاغذ شود.

علی علی‌آبادی در پاسخ به این سوال که با توجه به گرانی‌های اخیر کاغذ چه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است؟ توضیح داد: تعرفه کاغذ همان پنج درصد سابق است و اختصاص ارز مبادله‌ای به کاغذ هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس همان طور که دیده می‌شود هیچ اتفاق جدیدی در این حوزه رخ نداده و ما تغییری در شرایط ایجاد نکرده‌ایم. اکنون حقوق ورودی و تعرفه واردات همانند سابق است و همان‌طور که اشاره شد، اختصاص ارز مبادله‌ای به کاغذ قطع نشده است. از سوی دیگر کاغذ از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هم معاف است.

معاون تنظیم مقررات سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: حال با تمام این شرایط اگر همچنان شاهد گرانی کاغذ در بازار Store هستیم، به احتمال قوی این موضوع قیمت‌های جهانی مربوط می‌شود، چرا که در داخل کشور هیچ اتفاقی نیفتاده و تصمیمی گرفته نشده که منجر به گرانی کاغذ شود.

قیمت کاغذ از حدود چهار ماه قبل تاکنون با دو نوسان قیمتی روبه‌رو بوده و از ۷۲ تومان به ۱۱۵ و سپس ۹۲ تومان به ازای هر بند تغییر کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر ویژه قوه قضاییه، ارتباط بین قوه قضاییه با مردم را مهم دانسته و افزودند: حضور مسؤولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

ایشان در ادامه افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

ایشان پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضاییه ارتباط ندارد را مهم شمرده و گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد، ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد