Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:44:48 GMT

پاسخگویی وظیفه همه مسئولان قم است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۳۸۸۸۰

پاسخگویی وظیفه همه مسئولان قم است

قم - استاندار قم پاسخگویی را وظیفه همه مسئولان استان دانست و گفت: شناخت دقیق مطالبات مردم و تلاش برای محقق نمودن خواسته‌های ایشان باید در دستور کار همه مدیران باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم، سید مهدی صادقی به همراه اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، محمدکاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه و مدیران ارشد استانی از شرکت فولاد غرب آسیا بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قم در این بازدید با اشاره به مشکلات شرکت فولاد غرب آسیا که منجر به بیکاری تعداد زیادی از کارگران این شرکت شده بود، اظهار داشت: همفکری و همراهی مسئولان ملی و استانی موجب حل مسائل این کارخانه گردید. 

صادقی گفت: نجات این شرکت از ورشکستگی و راه اندازی مجدد بخش‌های غیرفعال که منجر به ایچاد ده‌ها شغل گردید نمونه بارز اقتصاد مقاومتی بود. 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی منحصر به بخش خصوصی و یا دولت نیست افزود: همه نهادهای دولتی و مردم بایستی در این زمینه فعال باشند تا شاهد نتایج مطلوب در راستای توسعه اقتصادی کشور باشیم.
 
نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: این شعار که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده است نباید توسط برخی گروه‌ها تحریف و علیه دولت منتخب مردم مورد استفاده قرار بگیرد. 

صادقی به نمونه‌های دیگری از گشایش‌های اقتصادی در استان اشاره و تصریح کرد: افرادی که می‌گویند در زمینه معیشت مردم و اقتصاد در استان قم کاری انجام نشده است به دنبال اهداف سیاسی هستند. 

استاندار قم پاسخگویی را وظیفه همه مسئولان استان عنوان کرد و گفت: شناخت دقیق مطالبات مردم و تلاش برای محقق نمودن خواسته‌های ایشان بایستی در دستور کار همه مدیران باشد. 

حمایت بانک مرکزی از تولید و اشتغال

کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی نیز در این بازدید با اشاره به سیاست بانک مرکزی مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال در کشور، اظهار داشت: تقویت سرمایه‌های بانک‌ها برای رونق تولید از سیاست‌های دولت دوازدهم است. 

قائم مقام بانک مرکزی گفت: اولویت سیستم بانکی حمایت از بنگاه‌هایی است که در داخل و خارج از کشور بتوانند محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۳۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی