Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شهسوار، معاون طرح و برنامه مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)  با بیان اینكه طرح ملی «رحله»‌ را برای سال آینده با قوت ادامه خواهیم داد، گفت: چهارمین دوره طرح ملی «رحله» برای تابستان سال آینده اجرا خواهیم كرد.
وی با یادآوری اینكه اعضای ستاد طرح ملی رحله ۸ نفر هستند، گفت: قرار بود دو هفته پیش نخستین جلسه هماهنگی «رحله ۴» برای انجام هماهنگی‌ها در سال آینده در قم برگزار شود كه این جلسه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهسوار ادامه داد: البته پیگیر هستیم تا در نخستین فرصت، اولین جلسه هماهنگی ستاد طرح ملی «رحله ۴» را برگزار كنیم و در این ستاد نیز مانند سال‌های گذشته معاونت‌ها و كمیته‌های مختلفی جهت اجرای این طرح در نظر خواهیم گرفت.
معاون طرح و برنامه مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) یادآور شد كه به یاری خدا كار اجرایی و اعلام فراخوان طرح ملی «رحله ۴» را از سال آینده خواهیم كرد.
وی در ادامه سخنان خود به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مؤسسه بیت‌الاحزان اشاره كرد و گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در ۱۴ دی‌ماه جاری، مرحله استانی در بهمن‌ماه و مرحله نهایی آن در اسفندماه امسال برگزار خواهیم كرد.
شهسوار اظهار كرد: ما در حال تلاش و پیگیری برای برگزاری مرحله نهایی این دوره از مسابقات به میزبانی شهر مقدس شیراز هستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد