Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در بازدید از سالن شش هزار نفری سنندج بر اتمام پروژه شش هزار نفری سنندج با کمک منابع استانی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تا هفته دولت سال 97 تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  نوای آبیدر، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان روز جمعه در بازدید از سالن شش هزار نفری سنندج بازدید، گقت: تکمیل و تسریع در احداث سالن شش هزار نفری سنندج یکی از نیازهای اصلی و اولویت های مهم در کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با توجه به عدم سالن مناسب در مرکز کردستان نمی‌توان میزبانی رقابت‌های بین المللی و مناسبی را بر عهده گرفت و این موضوع در وضعیت ورزش استان تأثیر بسزایی داشته است.


استاندار کردستان به کمک استان جهت احداث سالن شش هزار نفری سنندج اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری جلسه اخیر با وزیر ورزش و جوانان تکمیل این پروژه ورزشی از محل منابع استانی در کنار اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انجام میشود.


مرادنیا گفت: با توجه ارزیابیهای صورت گرفته تکمیل این پروژه در حال حاضر یکی نیازهای اصلی استان کردستان در بخش ورزش به شمار میرود.


وی در پایان به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: با تلاش دولت و مسوولان ورزش کشور در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این پروژه را تا هفته دولت سال 97 به سرانجام برسانیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان