Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بجنورد گفت: شهرستان بجنورد فاقد برنامه طرح توسعه پایدار شهری است. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمود ثمینی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بجنورد با اشاره به نزدیک بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های قابل بهره برداری و یا به بهره برداری رسیده را هرچه سریع‌تر به دبیرخانه این کمیته اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با لایحه بودجه سال 97 افزود: مدیران موظف هستند با نگاه دستگاهی و اجرای قوانین بالادستی بالاخص لایحه بودجه سال 97 را مطالعه و ایرادات کار را به نمایندگان مجلس ارائه دهند.

فرماندار شهرستان بجنورد با بیان این مطلب که دستگاه‌های اجرایی پیگیری جدی‌تری نسبت به بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی داشته باشند تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید گزارش بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی مرتبط را به سازمان مدیریت برنامه و بودجه ارائه دهند. همچنین برگزاری کارگروه اشتغال را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

ثمینی جلسات ستاد بازآفرینی شهری پایدار را مهم دانست و خاطرنشان کرد: کمیته‌های تخصصی ستاد بازآفرینی شهری پایدار شکل خواهد گرفت و در این راستا کلیات این ستاد انجام شده اما به مطالعات دقیق‌تر و ریز بینانه‌تر نیازمندیم.

فرماندار شهرستان بجنورد اذعان داشت: موضوع ستاد بازآفرینی شهری پایدار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و متاسفانه در مدت اخیر نتوانستیم استفاده لازم را از این ظرفیت ببریم. در ستاد بازآفرینی شهری پایدار نقاطی که از لحاظ اجتماعی، ویژه هستند و از جنبه عمرانی، اشتغال و فرهنگی از متوسط شهری پایین‌تر قرار دارند در راستای تخصیص پروژه‌ها و تایید این ستاد می‌توانند از اعتبارات ملی برای پروژه‌ها استفاده کنند.

وی با بیان این که جلسات باید از حالت شعار گونه خارج شده و جامه عمل به خود بپوشانند گفت: جلسات باید تبدیل به تعریف پروژه‌ها شود و بتوانیم با کمک اعتبارات ملی و استانی با انجام پروژه‌ها به هدف مد نظر رهبر انقلاب در خصوص خراسان شمالی برسیم.

ثمینی در پایان افزود: در بخش تملک دارایی سرمایه‌ای استانی 394 هزار و 342 میلیون ریال مصوبه سال 96 بود که 75.6 درصد آن تخصیص یافت. همچنین در بخش قانون استفاده متوازن از امکانات کشور مصوب سال 96، 42 هزار و 75 میلیون ریال بود که 70.3 تخصیص تخصیص پیدا کرد. در بخش اعتبارات ارتقاء شاخص‌های توسعه اقتصادی 256 هزار و 420 میلیون ریال مصوبه سال 96 بود که 177 هزار و 187 میلیون ریال آن تخصیص پیدا کرد.

انتهای پیام/

R7719/P41362/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر راه توسعه ‌جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، علی اربابی امروز _دوشنبه‌دهم‌اردیبهشت_ در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار دوره فعلی شورا، ۷۰ هزار متر مربع از فضای بجنورد آسفالت بود که این آمار پس از یکسال و در ۱۴۰۱ به ۱۸۰ هزار مترمربع رسید.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ میزان آسفالت بجنورد به ۲۳۱ هزار متر مربع رسید که برآورد می‌شود این مقدار در سال جدید به ۳۵۰ هزار تا ۴۰۰ هزار مترمربع برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی بجنورد خاطرنشان کرد: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر توسعه جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

اربابی تصریح کرد: نبود تقاطع همسطح در میدان‌خرمشهر بجنورد بعنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است که در گام اول نصب چراغ قرمز انجام شد، اما پاسخگوی نیازهای میدان نیست و برای سال جاری به منظور ایجاد تقاطع هم‌سطح در آن بودجه در نظر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: ایجاد پارکینگ طبقاتی در بجنورد نیز بعنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مدیریت شهری در نظر گرفته‌می‌شود.

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بودجه شورای شهر ۸۹۴ میلیارد تومان بود که در سال جاری به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: بر اساس احصای شرایط بجنورد به منظور به حد نرمال رساندن حوزه‌های مختلف شهری، سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای شورای شهر نیاز بود که به نتیجه نرسید.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد افزود: شورای شهر بجنورد پنج کارگروه درآمدی را در راستای تحقق و تخصیص بودجه سال ۱۴۰۳ تشکیل داده است.

کد خبر 749121

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی