Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان همدانی در نامه‌ای از استاندار همدان درخواست کردند با حضور در مناطق جنوبی شهر در جلسه پرسخ و پاسخ دانشجویان در مورد مسائل اجتماعی شهر شرکت کند.   محمد محسن صالحی مرام، جانشین قرارگاه شهید همدانی بسیج دانشجویی استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: به همراه تعدادی از دانشجویان همدانی با ارسال نامه‌ای از استاندار همدان درخواست کرده ایم که به مناطق جنوب شهر بیایند و ضمن بازدید از این مناطق در جلسه پرسخ و پاسخ در مورد مشکلات و مسائل شهر همدان  با دانشجویان شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صالحی مرام در ادامه افزود: دو هفته پیش دانشجویان قرارگاه شهید همدانی نیز با استاندار همدان و معاون سیاسی استانداری در مورد مسائل و مشکلات مردم جلسه‌ای را برگزار کردند.

جانشین دانشجویی قرارگاه شهید همدانی در ادامه افزود: موضوعاتی مانند مباحث کشاورزی، عمرانی و مسائل اجتماعی از جمله موضوعات مهمی بود که در این جلسه مطرح و دانشجویان دغدغه‌های خود را عنوان کردند.

وی ادامه داد: مساله آب و نیروگاه شهید مفتح یکی از مهمترین مطالباتی بود که در این دیدار دانشجویان با استاندار همدان در میان گذاشتند. بحث اتمی شدن قرار گاه شهید مفتح در این جلسه مطرح شد، موضوعی که قرار بود طی چند سال اخیر محقق شود، اما از سوی مسولان به فراموشی سپرده شد. کارخانه قند همدان نیز از موضوعات مورد دغدغه دانشجویان بود و در این جلسه به بحث دورریز‌های این کارخانه پرداخته شد.

صالحی مرام در ادامه افزود: اعتیاد و تجمع معتادان متجاهر در تپه پیسا نیز به عنوان  یکی دیگر از دغدغه‌های دانشجویان مطرح شد و بنا شد که استاندار همدان این مسائل را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مناطق جنوب شهر در هر شهری به دلیل مشکلات زیاد می‌تواند زمینه ساز ایجاد جرم باشد افزود: رسیدگی به شرایط مردم در جنوب شهر می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی  را بگیرد.

این دانشجوی مهندسی کشاورزی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده طی این نامه از استاندار همدان خواستیم تا در یکی از مساجد جنوب شهر حاضر شود و از نزدیک با مردم این مناطق صحبت کند و به سوالات مردم و مطالبات دانشجویان پاسخ دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است