Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون کمیسیون امور دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون روسیه گفت: آمریکا بیش از همه از اتحاد روسیه، ایران و ترکیه نگران است و تلاش می کند به این اتحاد ضربه بزند.

فرانتس کلینتسویچ معاون کمیسیون امور دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) خاطرنشان کرد: بدون شک در آینده مثلث ایران، روسیه و ترکیه، هدف اصلی حملات سیاسی آمریکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلینتسویچ که در خصوص نشست شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص ایران با شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه گفت وگو می کرد، افزود: آمریکا این حق را ندارد از طرف جهانیان علیه ایران اعلام موضع و این کشور را تهدید کند.

کلینتسویچ با بیان اینکه آمریکا سعی می کند از تمام جهات به ایران حمله کند، افزود: چه کسی به آمریکا در سازمان ملل حق داده که از طرف همه کشورهای جهان سخن گوید و بویژه اینکه کشور مستقلی را تهدید کند.

کلینتسویچ گفت: خودداری از دوراندیشی به سنتی در سیاست آمریکا تبدیل شده است، هیچ سیاستمدار آمریکایی به این واقعیت فکر نمی کند که ایران با عراق و لیبی تفاوت دارد.

وی افزود: تلاش برای بی ثبات کردن کشوری مانند ایران با توانمندی نظامی بالا، اوضاع خاورمیانه را به شدت متشنج می کند.

مقام روس گفت: آمریکا برای اینکه ایران را از مسیر قانونی خارج کند، حتی آماده است تمام جهان را با لغو یکجانبه برجام شانتاژ کند، همه این اقدامات را می توان حمله به ایران در عرصه های مختلف محسوب کرد.

وی گفت: نباید برای ایران مشکل آفرید و این کشور می تواند مسائل داخلی خود را حل کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو