Web Analytics Made Easy - Statcounter


در مراسمی که جمعه شب به وقت محلی آمریکا برگزار شد، موسسه فیلم آمریکا از ۱۰ فیلم و ۱۰ برنامه تلویزیونی برتر سال تجلیل کرد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، به سنت هر سال و یکی دو روز پیش از برگزاری مراسم گلدن گلوب، موسسه فیلم آمریکا در مراسمی که جمعه شب به وقت محلی آمریکا برگزار شد از برندگان سال خود تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که هفدهمین دوره خود را برگزار کرد از فیلم‌های «مریض بزرگ»، «مرا با نامت صدا کن»، «دانکرک»، «پروژه فلوریدا»، «برو بیرون»، «لیدی برد»، «پست»، «شکل آب»، «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» و «زن شگفت انگیز» تجلیل کرد و همانطور که پیشتر اعلام کرده بود ۱۰ برنامه تلویزیونی امسال نیز شامل «دروغ‌های بزرگ کوچک»، «تاج»، «دشمنی: بت و جوآن»، «بازی تاج و تخت»، «جای خوب»، «قصه‌های خدمتکار»، «ناایمن»، «استاد هیچ‌چیز»، «چیزهای عجیب ۲» و «این ماییم» تجلیل شدند.

این مراسم با حضور چهره‌های بزرگ سینمای آمریکا برگزار شد و پتی جنکینز کارگردان «زن شگفت‌انگیز» و گل گدوت بازیگر اصلی این فیلم، استیون اسپیلبرگ کارگردان «پست» و تام هنکس بازیگر اصلی فیلم، کریستوفر نولان سازنده «دانکرک»، گیلرمو دل تورو کارگردان «شکل آب» و سالی هاوکینز بازیگر نقش اصلی این فیلم، تیموتی شالامه بازیگر فیلم «مرا با نامت صدا کن» و آرمی هامر بازیگر نقش مکمل این فیلم، گرتا گرویگ نویسنده و کارگردان «لیدی برد» و شیرسا رونان بازیگر اصلی فیلم و لوری متکالف بازیگر نقش مکمل آن تنها شماری از چهره‌های برگزیده این مراسم بودند.

شماری از قدرت‌های بزرگ پشت پرده شامل تد ساراندوس رییس نتفلیکس، ران مه‌یر و دونا لنگلی روسای یونیورسال، مایکل بارکر و تام برنارد از سونی کلاسیکز و دیوید فنکل از ای‌۲۴ از دیگر چهره‌های این مراسم بودند.

در این برنامه شماری از فیلم‌های قدیمی از جمله «بانی و کلاید» محصول ۱۹۶۷، «آنی هال» محصول ۱۹۷۷، «دیوانه» محصول ۱۹۸۷ ، «تایتانیک» محصول ۱۹۹۷ و «مد من» محصول ۲۰۰۷ تجلیل شدند و در قالب کلیپی از آن‌ها یاد شد.

همچنین در قالب کلیپی از ۱۰ فیلم و ۱۰ برنامه تلویزیونی برتر سال ۲۰۱۷ نیز تجلیل شد. این در حالی بود که انستیتو فیلم آمریکا به تازگی ۵۰ سالگی‌اش را جشن گرفته است.

امسال گروه داوری انستیتو فیلم آمریکا که ۲ گروه جدا برای ۲ بخش سینما و تلویزیون دارد به مدیریت تام پولاک در بخش فیلم و ریچارد فرانک برای تلویزیون بهترین‌ها را انتخاب کردند.

موسسه فیلم آمریکا همچنین جایزه ویژه خود را به «جنگ ویتنام»  کن برنز اهدا ‌کرد.

true برچسب ها : انستیتو فیلم آمریکا بهترین‌های سال ۲۰۱۷ را انتخاب کرد بهترین‌های سینما در سال ۲۰۱۷ معرفی شد/ یک جایزه برای «دانکرک» true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند

آیین اختتامیه دومین جشنواره آب و رسانه در سمنان برگزار شد و برترین‌های این جشنواره تجلیل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، «مهدی نیلی» مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت:  تعداد 150 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و داوری از بین این آثار انجام شد.

وی با بیان اینکه این آثار از  سوی داوران کشوری بررسی شدند اظهار داشت: در مجموع از بین 150 اثر ارسال شده 21 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: مدیریت مصرف آب در خانه با تأکید بر نقش بانوان خانه دار ،بحران خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن (تأمین آب پایدار، مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی_ ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان برخی از محورهای جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.

نیلی از فاضلاب ، آب خاکستری فرصت‌ها و تهدیدها  و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی به عنوان دیگر محورهای دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان نام برد.

وی افزود ؛ جعفر  صمیمیان در محور مدیریت مصرف آب در خانه با تأکید بر نقش بانوان خانه چ دار تنها برگزیده این بخش بود که در رتبه دوم قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان سمنان افزود: در بخش گزارش های متنی با محور بحران خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن؛ رتبه اول به آتنا نائینی نژاد برای گزارشی با تیتر "روش کشت امروز، نفسی برای زیست فردا"،  رتبه دوم به محمد علی عباسی نژاد با گزارشی با تیتر "آبرسانی شاهرود، قول هایی که فقط در حد حرف باقی ماند" و رتبه سوم در نوع سرمقاله به مسعود کلاهی با تیتر "تغییر مدیریت مصرف راهکاری برای مشکل کم آبی" تعلق گرفت. در بخش گزارش تصویری با همین محور رتبه اول به علی لطفی با گزارشی با عنوان "بهره گیری از آب‌های روان"، رتبه دوم به علی ابک و رتبه سوم به عابد میرمعصومی با عنوان "فرونشست زمین" تعلق گرفت. در بخش گزارش رادیویی نیز احترام امیدیان، آذر پژمان و جواد طیبی به ترتیب با عنوان‌های زمین دل شکسته، سمنان خشک و تاکستانی به وسعت بام مقام های اول تا سوم محور خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن را به دست آوردند. 

نیلی گفت: در محور  دیگری از این جشنواره با محور استفاده از پساب در صنعت کشاورزی، بار دیگر آتنا نائینی نژاد مقام اول را با گزارشی با تیتر "تصفیه آب، مصداق بارز تبدیل تهدید به فرصت"  به دست آورد که در این بخش داوران مقام دوم و سوم را حائز رتبه ندانستند. همچنین در بخش گزارش تصویری همین محورِ موضوعی احسان فقیهیان  با گزارش "نجات آب،نجات زمین، نجات زندگی" و مریم نعمتی در بخش گزارش رادیویی "ارتقاء و تجهیز تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سمنان"  رتبه دوم را کسب کردند. 

وی خاطرنشان کرد؛ محور ترویج‌ سبک‌ زندگی‌ اسلامی‌ ایرانی‌ با رویکرد مدیریت‌ مصرف آب -محور اصلاح الگو مصرف محور- حفاظت‌ و صیانت‌ از منابع‌ آب از دیگر محورهای این جشنواره بود که سید عابد میرمعصومی با گزارشی با تیتر " آب انبارهای خاک انبار" رتبه اول را کسب کرد و  جواد طیبی در بخش فیلم،  رتبه دوم را به دست آورد.  در همین محور در بخش گزارش رادیویی محمد کریم نژاد، سحر رحیمی و امید علی ملک جعفریان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آورد و در بخش موشن گرافی حسن جعفریان  برگزیده شد.  

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان سمنان گفت: محور دیگر این جشنواره اصلاح الگو مصرف --محور حفاظت‌ و صیانت‌ از منابع‌ آب --در محور ترویج‌ سبک‌ زندگی‌ اسلامی‌ ایرانی‌ با رویکرد مدیریت‌ مصرف آب بود که در این بخش رتبه نخست به گزارش مکتوب به آذر پژمان با تیتر "بابا آب داد، درسی‌ که‌ شاید"  و  رتبه دوم این بخش به صدیقه رهایی با عنوان "قنات ها خشکیده اند" تعلق گرفت.

گفتنی است این مراسم با حضور مسئولان استانی و کشوری و منتخبان در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آبفا برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام