Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۳ هزار خبر توسط خبرنگاران گیلانی در روزنامه ها و فضای مجازی منتشر شد گفت: تعیین تکلیف قانون جامع مطبوعات و ساماندهی بیمه خبرنگاران از مطالبات به حق خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محسن جعفری، مسئول بسیج رسانه گیلان و دبیر نخستین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با محوریت مفاسد اقتصادی شب گذشته (۱۶ دی) در مراسم اختتامیه این جشنواره در سالن شهدای ناجا رشت با بیان اینکه بسیج رسانه گیلان از چهار سال پیش تشکیل شد به اقدامات بسیج رسانه استان در جهت ارتقا توانمندی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: این سازمان دوره های آموزشی مختلفی تحت عنوان سواد رسانه ایی برای مدارس، دانشگاه ها، رسانه ها برگزار و ۱۲ هزار و ۶۵۰ نفر در این دوره ها آموزش دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به اعزام کاروان خبری به همایش اربعین حسینی برای نخستین بار اشاره کرد و افزود: ۴۵ نفر از خبرنگاران و عکاسان استان در قالب کاروان خبری به این همایش عظظیم اعزام و بیش از سه هزار و ۲۰۰ خبر، گزارش و مصاحبه تولید و نشر دادند که کاری بی تظیر بود.

 

جعفری با اشاره به برگزاری نخستین دوره تربیت‌ مربی‌ روزنامه‌نگاری استانی در رشت اذعان کرد: ۳۲ خبرنگار استان برای شرکت در این دوره مصاحبه و گزینش شدند که در آینده ایی نزدیک برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه گیلان پتانسیل بالایی در عرصه رسانه دارد تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۸۳ هزار خبر توسط خبرنگاران گیلانی منتشر که ۱۷ درصد تولیدی، ۳۶ درصد پوششی و ۲۳ درصد تصویری بوده است.

 

مسئول بسیج رسانه گیلان به مطالبات خبرنگاران گیلانی اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف قانون جامع مطبوعات، ساماندهی بیمه خبرنگاران استان، تشکیل صندوق ویژه خدمات خبرنگار و تسهیلات ویژه جهت برخورداری از امکانات آموزشی از درخواست های خبرنگاران گیلانی است.     وی در ادامه به جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با محوریت مفاسد اقتصادی اشاره و بیان کرد: یک هزار و ۲۰۷ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال که از این تعداد، هشت درصد به دلیل عدم مرتبط بودن با محورهای جشنواره، حذف شد.     جعفری افزود: استان های گیلان، تهران، اردبیل و گلستان و قم بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره را داشتند.     وی تاکید کرد: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج آرمان‌ های مقدس نظام جمهوری اسلامی در مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی از طریق رسانه‌ های مجازی و مکتوب، گسترش فعالیت‌ های مطالبه‌ گرانه رسانه‌ ای در حوزه سلامت اقتصادی و تقدیر از فعالان حوزه اقتصادی رسانه‌ های مجازی و مکتوب برگزار شد.     گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم رسانه شهیدان سیرت نیا و حامد کوچک زاده، برگزیدگان جشنواره، مدیران رسانه‌ های برتر در مدیریت بحران و مسئولان کانون‌ های بسیج رسانه آستارا، لاهیجان و رشت با اهدای جوایزی تجلیل و دیپلم افتخاری خبرنگاری بین‌ المللی به 45 خبرنگار کاروان خبری پیاده‌ روی اربعین حسینی (علیه السلام) اعطا شد.   پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند