Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:28:16 GMT

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۴۷۰۰

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری مشخص شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی  مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری در روز سه‌شنبه 19 دی‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: اسامی آن دسته از داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D» نیمه‌متمرکز سال 1396 در یک یا چند کدرشته‌محل از اولویت‌های انتخابی در ردیف معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت برای مرحله مصاحبه قرار گرفته و در مصاحبه نیز شرکت نموده‌اند، روز سه‌شنبه 19 دی ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.

وی در پایان تصریح کرد: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار می‌گیرند، می‌توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که به همراه اعلام نتیجه منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به وب سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مربوط به هر کدرشته محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده درسایت موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ام ماه می) و برندگان می‌توانند از طریق آن گرین کارت دریافت کنند.

به گزارش جماران، لاتاری یکی از راه‌هایی است که افراد می‌توانند از طریق آن گرین کارت آمریکا را برای ورود به ایالات متحده بدست آورند.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ ام ماه می) است.

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد