Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@04:47:05 GMT

تصرف غیر قانونی اردوگاهی 40 هکتاری در منطقه 22

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۶۵۷۲۹

تصرف غیر قانونی اردوگاهی 40 هکتاری در منطقه 22

رکنا: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از تصرف غیر قانونی اردوگاه شهید میرحسینی متعلق به شهرداری تهران خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد علیخانی در تذکری پیش از دستور در سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت:در حال حاضر شاهد هستیم که اردوگاه شهید میرحسینی متعلق به شهرداری تهران در منطقه ۲۲ تصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اردوگاه ۴۰ هکتار است و در دوره جدید شهرداری تهران با اموال آن به طور غیر قانونی تصرف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خواستار ارائه گزارش در رابطه با تصرف اردوگاه شهید میرحسینی از سوی شهرداری تهران شد و اظهارکرد: درخواست ما این است که شهردار تهران در رابطه با دلایل تصرف این اردوگاه توضیحاتی را به شورای شهر ارائه دهد.

در ادامه این جلسه، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران موضوع تصرف اردوگاه شهید میرحسینی را به شورای شهر تهران ارائه کرده و درخواست وی این بوده که شورای شهر در این زمینه تحقیقاتی را ارائه کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۶۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،موسی جسور افزود: متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جسور با اشاره کاهش تخلف قطع درختان که از عمده‌ترین تخلفات محیط زیستی منطقه بود، گفت: با پیگیری‌ها و انجام گشت‌های مکرر، متخلفین قطع درختان در منطقه حفاظت شده نوروزلو شناسائی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت شهرستان، تخلف چوب بری در منطقه حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است.

وی در پایان یادآور شد: قسمتی از منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو با وسعت ۱۱۵۰ هکتار در شهرستان میاندوآب واقع شده و از مناطق چهارگانه با ارزش تنوع زیستی بالا در استان به شمار می‌رود و برابر ضوابط قانونی هرگونه قطع درختان و برداشت مصالح رودخانه‌ای در این محدوده ممنوع بوده و مامورین یگان حفاظت محیط زیست با متخلفین بصورت قاطع و قانونی برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان